Im mocniej się dba o samochód tym dłużej będzie nam służył.
Ja trafiłem zadbany model:-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik najlepiej pracuje od 1500 do 3200 obrotów
Po załączeniu turbiny bez problemu można wyprzedzać.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie zacinają się wchodzą bez problemu.
4,0
Układ jezdny
Nie ma problemów, nic nie piszczy ani nie sutka.
Komfort
5,0
Widoczność
Cienkie słupki sprawiają, że widoczność jest b.dobra.
4,0
Ergonomia
Wyjazdy na wakacje w kilka osób z bagażami nie stwarzają żadnych kłopotów.
Z parkowaniem również nie ma kłopotów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy działają bez zarzutu, w zimie ładnie grzeje i szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu nie mogą narzekać na brak przestrzeni, z tylu aby podróż była komfortowa zalecam jako trzecią osobę na kanapie dziecko.
Jechaliśmy w takiej konfiguracji do Zakopanego ok 150 w jedną stronę i jazda nie była uciążliwa.
4,0
Wyciszenie
Uważam, że jest na b.dobrym poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie ropy bardzo zależy od ciężkości stopy, ale kwalifikuje je w grupie średnio niskich.
Ceny napraw ze względu że to diesel są dosyć wysokie(wymiana uszczelki oczywiście z wymianą wszystkich drobiazgów w dobrym serwisie 1100pln) przegląd 100pln:-)
4,0
Stosunek jakość/cena
Wysokiej jakości auto za niską cenę, w środku prawie nie widać śladów użytkowania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od strony pasażera:-) zdechł centralny zamek, słychać jak działa ale nie otwiera i nie zamyka
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poszła uszczelka pod głowicą z powodu padniętego czujnika temperatury na chłodnicy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 88KM 65kW
[l/100km]