Jak na swoja klase auto bardzo dobrze wykonane (wykonczenie), z wysmienitym silnikiem (szkola japonska), ktore ciezko zajezdzic doswiadczonemu kerowcy. No i wyglad barzo ok (kolor british racing green polecam).
Wrażenia
5,0
Silnik
Polecam 2.0 benzyne. W sumie ulepszona Honda Accord.
4,0
Skrzynia biegów
Wyjatkowo wsteczny ma opory by za pierwszym razem wskoczyc, poza tym swietnie zestrojona.
4,0
Układ jezdny
Jest miekki, ale taki ma byc jak na wygodne auto.
Komfort
3,0
Widoczność
Tka jak byc powinno.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka tam gdzie nalezy sie spodziewac, nie absorbuje uwagi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 5 milach juz bardzo cieplo w czalym aucie przy -15 stopniach. Klima bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swa wielkos baaardzo dobrze. Mnostwo przestrzeni jak na srednie auto.
3,0
Wyciszenie
Szumi przy predkosciach rzedu 70 mil i wyzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na bezynie srednio w cyklu mieszanym 7.2l/100km. W trasie bieze nawet 6l/100km co jest rewelacja. Przy lpg bierze odpowiednio 8.5l/100km i 8l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam polskich cen. W uk bardzo tanie auto jak na swa klase. Ceny czesi nowych niskie, a uzywanych smiesznie tanie (np. komplet przednich reflektrow - 10GBP).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jesli jest regularnie serwisowane auto to brak.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uklad chlodzenia lubi przypalic uszczelke pod glowica. W UK to czesta awaria. Pilnowac poziom plynow i stanu chlodnicy (wycieki). Poza tym sprzeglo nie wybacza drewnianej nogi i potrafi wykorkowac. Ale silnik nawet zajezdzony potrafi miec calkiem niezle osiagi.