Zawieszenie
: Łączniki stabilizatorów przód, ale to norma w każdym aucie.
4,0
Całokształt
Pozytywnie oceniam to autko, naprawdę, gdyby nie IG to byloby super.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie dobrze, tylko ja zakupiłem ten egzemplarz z już wadliwie dobraną instalacją gazową. Po prostu tam nigdy nie powinno być instalacji podciśnieniowej, tylko i wyłącznie sekwencja.
Z tego powodu było troszkę problemów, ale tyczy się to nie tyle samochodu co instalacji.
5,0
Skrzynia biegów
Super, było czuć ze bieg jest zapiety, żadnej masłowatości w działaniu, pewne wchodzenie biegów, krótkie skoki - tak jak lubie. Dodatkowo dobre przełożenia, V bieg nie za długi nie za krótki, dobra trójka.
5,0
Układ jezdny
Super prowadzenie w zakrętach, ale uwaga nie za sztywny, więc nie wylatuja zeby na dziurach. Po prostu fachowo można to nzawać sprężyste zestrojenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Kanciasty, niski, siedzi się nisko jak to w japońcu (auto bazuje na hondzie concerto), widoczność OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka, japońskie rozmieszczenie i przełączniki hondy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tez ok, miałem w aucie klimę, chodziła bez zarzutu, chociaż fabrycznie nie miała filtra p/pyłkowego. Trochę parowały szyby boczne mimo nawiewu na nie z drzwi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma, ale ogólnie muszę powiedzieć, że wnętrze było wystarczające, mam 188cm więc nie mało....
4,0
Wyciszenie
Lepiej niż w civicu i concerto, rover odwalił dobrą robotę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na sinik 136KM i 2.0 litra pojemności, spalanie miasto gazu 12litrów a trasa 10.5 czyli nie bylo tragedii. Zaznaczam, ze to wynik przy normalnej jeździe, bez wyścigów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę, autko z klimą, ABS, Air BAG, pełna elektryką, szyberdachem i dwulitrowym 16sto zaworowym silnikiem - jest bardzo OK
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z usterek nie mogę sie doczepić, zrobiłem nim prawie 50tys km i nie narzekam, ale minusem jest jednak słaby dostep do części zamiennych.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skomplikowany silnik, dużo elektroniki i elektryki, potrzeba dobrego fachowca zeby to ogarnął.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 136KM 100kW
[l/100km]