103 konie radzą sobie nie najgorzej, chociaż do dobrej dynamiki potrzeba wyższych obrotów, które już słychać
3,0
Skrzynia biegów
Byłoby dobrze, gdyby nie wsteczny, który czasem ciężko wchodzi. Jedynka na postoju czasem też sprawia małe trudności.
4,0
Układ jezdny
Trochę zawieszenie wydaje się sztywne, ale za to sprawia wrażenie, że się dobrze trzyma drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Przez boczne lusterka ok a nawet bardzo dobrze. Przez boczne szyby i do tył tragicznie.
3,0
Ergonomia
Jako tako. Czasami lubi coś potrzeszczeć i poskrzypieć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedno i drugie średnio. Dodatkowo beznadziejne sterowanie nawiewem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Luksusy to nie są, ale skromnemu użytkownikowi wystarczy.
3,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze, w granicach 1.5-2.5 tys obrotów. Ok 3 tys i przy wciśniętym gazie robi się głośno. Na szczęście przy jeszcze wyższych obrotach nie robi się tragicznie. W okolicach 100km/h uciążliwy się robi szum powietrza wokół dość dużych lusterek.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na mój styl jazdy ok (podane max spalanie dotyczy miasta, krótkich odcinków i zimy :) ). Ceny części i dostępność tragedia. Można dostać niektóre części taniej, ale rzadko od ręki. Jeżeli samochód stoi, to trudno czekać na okazję.
4,0
Stosunek jakość/cena
W stosunku do innych marek zakup wychodzi dość tanio a samochód wydaje się dość ładny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza jedną kradzieżą na razie brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 103KM 76kW
[l/100km]