Karoseria
: POJAWIA SIĘ KOROZJA W OKOLICY ZAWIAS TYLNEJ KLAPY
5,0
Całokształt
OCENIAM BARDZO DOBRZE AUTO MIMO NIE WIELKIEJ POJEMNOŚCI PRZYSPIESZA NAPRAWDĘ DOBRZE SPOKOJNIE MOŻNA PODSTAWIĄĆ SIĘ DO GOLFA 1.6 A JAK KTOŚ MA DOBRA NOGĘ TO I TOYOTA Celica VI 1.8 NIE WYCHYLI SIĘ AUTO PROWADZI SIĘ DOBRZE W ZAKRĘTACH ZAWIESZENIE W SAM RAZ COŚ POŚREDNIEGO MIEDZY OPLEM TIGRĄ A TOURANEM ALE TRZEBA UWAŻAĆ NA ZIMNY SILNIK I ZWRACAĆ UWAGĘ NA HAMOWANIE PRZY WYŁĄCZNYM ABS TYŁ NIE ZBLOKUJĘ BEZ UŻYCIA RĘCZNEGO JEŚLI SAMOCHÓD MA SERYJNE HAMULCE WIEM ŻE WIĘKSZOŚĆ LUDZI UWAŻA ŻE TO JEST DOBRZE PRZYZNAM I JA ALE NIE PRZY TYM SAMOCHODZIE
Wrażenia
4,0
Silnik
JAK NA TEN TYP SILNIKA TRZEBA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ Z USZCZELKĄ POD GŁOWICĄ CO 100TYŚ NIE JEST TO DUŻY KOSZT ALE MOŻNA TEMU ZAPOBIEDZ DOKRĘCAJĄC JĄ TROCHĘ MOCNIEJ JAK ZALECAJĄ I NIE PRZEKRACZAĆ 3TYŚ OBROTÓW NA ZIMNYM SILNIKU
4,0
Skrzynia biegów
JA OCENIAM DOBRZE W MOIM PRZEPADKU PRZECHODZI WARUNKI EKSTREMALNE PODOBNE DO KJS JAK DO TEJ PORY WYMIENIAŁEM TYLKO ŁOŻYSKA OGÓLNIE SKRZYNIA PRACUJE PRZYZWOICIE ZDĄŻAJĄ ŚIĘ PROBLEMY Z WŁOŻENIEM WSTECZNEGO WTEDY MUSOWO JESZCZE RAZ PUŚCIĆ I WCISNĄĆ SPRZĘGŁO I JUŻ WSZYTKO OK
1BIEG DO 60km/h
2BIEG DO 110km/h
3BIEG DO 165km/h
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
MOGŁO BY BYĆ CISZEJ TRZESZCZĄ USZCZELKI I PLASTIKI ALE JAK ZA TE PIENIĄDZE JEST DOBRZE
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SAMOCHÓD JEST NADMIERNIE WKRĘCANY DO 7TYŚ OBR NA MINUTE POD ODCIĘCIE WIEC MOGĘ TYLKO PODAĆ ŚREDNIE SPALANIE TO 9.6 LITA
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WŁAŚCIWIE JAK NIE TRAKTUJE WYMIANY USZCZELKI POD GŁOWICĄ JAKO POWAŻNĄ USTERKĘ TYLKO JAK WYMIANĘ OLEJU ALE NIECH SIĘ ZALICZA TU POZA TYM PRÓCZ ŁOŻYSK W SKRZYNI BIEGÓW NIE MAM ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 103KM 76kW
[l/100km]