Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

Lepanao2, 15 lat temu
Silnik 2.0 SDi 105KM 77kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : poprostu ma pałera ;o)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Woda pod zawiasami klapy bagażnika.
4,0
Całokształt
Bardzo pozytywne auto, gdybym miał troszkę więcej pieniędzy to poszedłbym w wersję ze skórą i klimatyzacją.
Wrażenia
5,0
Silnik
gdy silnik się rozgrzeje przyjemnie mruczy, wyprzedzanie jest możliwe już przy 1500 obr/min. W trasie nie trzeba redukować, a i tak ładnie wyrwie do przodu.
4,0
Skrzynia biegów
jedynka i dwójka są mułowate więc w mieście trzeba pokombinować sprzęgłem. Od trzeciego biegu zaczyna się magia jazdy. Idealny moment obrotowy (moim zdaniem) dla III biegu przy 50 km/h, IV-70, V-90. Na drogach krajowych papa się cieszy, na autostradzie tym bardziej
4,0
Układ jezdny
Małym mankamentem jest jazda po drogach które mają koleiny -trzeba pilnować kierownicy bo przednie koła mają tendencję do "szukania" wgłębień.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
troszkę skrzypią elementy plastikowe wewnątrz kabiny. Siedzenia trzymają dobrze i są stosunkowo wygodne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brytyjska myśl inżynierska mnie zabiła: można na nogi i szybę dać ciepłe powietrze, a na twarz (w tym samym czasie) chłodne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185 i z tyłu jeśli chcę usiąść wyprostowany głową ocieram o podsufitkę, na kolana jest dość miejsca.
3,0
Wyciszenie
tylne zawieszenie da się odczuć podczas jazdy. Dieselek też klekocze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie paliwa na poziomie 5,6 (50/50 trasa miasto) jest w moim przypadku do przyjęcia. Nie miałem jeszcze z autem problemów pod kątem mechanicznym, jedyne w co zainwestowałem to płyny i rozrząd (pomijam koszt kleju do tylnej klapy, co prawdopodobnie jest związane z tym, że auto było walnięte).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po niegroźnie wyglądającej stłuczce (w tył) woda leje się pod zawiasami do bagażnika -doraźnie można uszczelnić żywicą lub sylikonem, ale na dłuższą metę trzeba zdjąć podsufitkę i odkręcić klapę, i wtedy podziałać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III