Silnik pomimo braku zmiennej geometrii łopatek turbiny juz od 15000 obr zaczyna ciągnąć. Ogolnie jestgo praca jest satysfakcjonująca, choć nie ma się co oszukiwać - to jest stara konstrukcja charakteryzująca się słabą kulturą pracy.
2,0
Skrzynia biegów
W moim aucie biegi wchodziły źle. Wsteczny lubił wypadać, lewarek zmiany biegów miał luzy, ogolnie słabo.
4,0
Układ jezdny
Miałem wersję silverstone, świetnie trzymał sie drogi, ale był nieco za twardy i za niski. Ogolnie dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW
[l/100km]