Silnik
: Bardzo zrywne autko a przy tym bardzo ekonomiczne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Tylne hamulce wymagaja szczegolnej troski (bebny)
4,0
Całokształt
Poza drobnymi usterkami z autem nic sie nie dzieje, nie sprawia zadnych problemow. Doskonale na pierwszy samochod. Mozna poszalec w rozsadnej cenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę głosny ale nadrabia elastycznoscia i zrywnoscia.
4,0
Skrzynia biegów
Jednyka i dwojka praktycznie do ruszania. Czsami zacina sie wsteczny.
3,0
Układ jezdny
Zawiesznie twarde i nie przystosowane do polskich drog, czuc kazda dziure. Hamulce beda dzialac pod warunkiem ze je raz na jakis czas przeczyscimy (szczegolnie tył)
Komfort
5,0
Widoczność
Przednie slupki troche utrudniaja skrecanie w lewo, pozatym ideal.
4,0
Ergonomia
Trzeba sie przyzwyczaic do tego ze szybami sterujemy z konsoli srodkowej. Pozatym OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo sie nagrzewa 9ale potem juz nie sprawia problemow) szyby paruja podczas deszczu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca nie ma na co narzekac, optymalnie jezdzi sie w czworke, piec osob ma juz troche ciasno.
3,0
Wyciszenie
Najbardziej uciazliwa wada tego auta. Silnik powyzej 130 km/h jest juz bardzo glosny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 4,0 -4,5 litra
Miasto max 6
Srednio wychodzi 5,5 co przy przyspieszeniu ponizej 10sek jest bardzo dobrym wynikiem.
Ceny czesci zamiennych nie sa wysokie pod warunkiem ze wyjmiemy czesc i pojdziemy z nia do sklepu nie mowic ze jest od rovera.
Pasuje bardzo duzo zamiennikow. Orginalne sa drogie i trudno dostepne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczace plastiki i rygielki w drzwiach. żarowki od podsiwtlania tablicy lubia sie przepalac.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Napinacz paska wilorowkowego (zamiennik od vektry 50 zl) orginal 500zl
Rura intercoolera lubi sie przetrzec i bryzgac olejem na silnik.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW
[l/100km]