Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

Rybol1977, 17 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 123 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,69
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : NIC !!!! Nigdy w życiu nie kupił bym tego modelu i nigdy w życiu marka rover !!!! Miałem wcześniej polo i zamieniłem na taką padlinę.. Niech gnija ci co wymyślili ten samochów...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelak pod głowca, koszta i problemy!!!!!!
Układ elektryczny : lampki zegarów, wycieraczki itp
Inne : spróbuj zmienic baterie w pilocie... i tak nie zadziała !!!!
3,0
Całokształt
Ładny , awaryjny, drogi w utrzynamiu angielski niewypał
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik w tym badziewiu to największa pomyłka angielskich idiotów. Bardzo awaryjny i głosny a te 103 KM to żadna rewelacja. Mój sztrucel stoi od miesiąca w warsztacie bo szukam do niego głowicy bo ta pąpękała. A pojechałem tylko wymienic uszczelkę a koszt tej naprawy moze mnie wynieśc 2500zł. 1/4 wartości tego angielskiego badziewia.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza łądnie , ale nie obyło sie bez wycieków oleju i wymiany dławika i uszczelki simering. Ale to rover , wszystko sie tam psuje. koszt naprawy 250 zł.
4,0
Układ jezdny
Może być, ale... bez większych rewelacji!
Komfort
1,0
Widoczność
No tutaj to jedno wielkie nie porozumienie. Widoczność do kitu! Powód! Lusterka boczne , nic w nich nie widać a bynajmniej w prawym. Jak skręcam w prawo to musze sie patrzeć w lusterko sierodkowe bo w tym nic nie widać. Małe i nie do ustawienia. DNO !!!
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kolejne dno! Coś tam grzeje, ale na 3 nic nie wieje bo sie popsuło... Z tego co wiem to normalne w tych badziewiastych samochodach, to często sie psuje... W zimie zeby dosnac chodz trochę ciepełka trzeba sie długo naczekac aż ciepłe powietrza bedzie dmuchało.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To może być, Duży bagarznik, sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Silnik głosny jak cholera, pracuje jak disel a nawet jeszcze głośniej. Bynajmniej wszystko odczuwalne i słyszalne jest w srodku. PO przekroczeniu 3000 obrotów proponuję włączyć głośniej muzykę bo od tego warkotu uszy bolą...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki badziewiasty silnik ale niby mocny bo 103KM to on pali bardzo mało..
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Porażka. To jest najbardziej wadliwy samochód jaki widziałem. Psuję sie w nim dosłownie wszystko a najwiecej duperele: spryskiwacze, tylna wycieraczka, ogrzewanie, lampki zegarów, obrotomierz... Dno ! lepiej nie jeżdzić tylko sie przyglądać , bo aż strach sie dotknąc do tego badziewia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nailepsza jest wymiana bateri w pilocie... Tu potrzeba specjalnej instrukcji zeby po wymianie zadziałało... Chodz nie zawsze to jest skuteczne... Namęczyłem sie ze 3 godziny zeby w końcu pilot zadziałał i wkońcu ściągnołem instrukcje jak postępować w trakcie wymiany baterii w pilonie... PORAŻKA i najwieksze DNO z jakim miałem doczynienia!!!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
8,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III