Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

CoreyT, 17 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 126 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jest to naprawde fajne autko o zacieciu sportowym (wersja 16v , standardowo na sprezynach Eibacha obnizony o 3cm) za rozsadne pieniadze ktorym mozna sie nacieszyc ... godne polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na taki maly silniczek wersja 16v ma naprawde sporo koni ... Nie jest to demon szybkosci ale mozna sie juz tym autkiem pobawic ... mnie w zupelnosci osiagi wystarczja: 10 s do 100km/h , V max ok 200km/h i bardzo dobra elastycznosc
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrane przelozenia pozwalajace na szybka jazde ... I max - 60 km/h , II max - 100 km/h ... III max - jeszcze nie udalo mi sie sprawdzic hehe ... oczywscie sa to wartosci przy obrotach w granicach odciecia - ok 7000obr/min , ale spokojnie mozna zmieniac biegi przy 3000-4000 co rowniez nie zostawi nas w tyle ... Mankamentem jest czasem I i wsteczny - zdarzy sie ze nie beda chcialy wejsc , ale naprawde mozna to wybaczyc
4,0
Układ jezdny
pracuje bardzo dobrze , dobrze reaguje na ruchy kierownica ... choc ciezko mi jest sie wypowiedziec na ten temat - mam obnizana wersje wiec jest troche twardo :P i trzeba uwazac na krawezniki ... ja sie ich boje :)
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc do przodu i na boki bardzo dobra mimo tego ze w aucie siedzi sie bardzo nisko ... troche za male lusterka i nie widac co jest bezposrednio za autem w tylnej szybie - ale to chyba w kazdym aucie tak jest
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu ... Moge sie jedynie doczepic do umiejscowienia regulacji elektrycznych szyb ... jest przy dzwigni zmiany biegow na tunelu srodkowym ... ale to chyba tylko takie moje zboczenie - 3 auto w rodzinie i wszystkie tak maja heh
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik nagrzewa sie bardzo szybko ... przy temperaturze otoczenia w granicach 0-5 stopni silnik nagrzewa sie do swojej optymalnej temp w ciagu 3-5 min ciaglej jazdy a co za tym idzie w aucie robi sie bardzo cieplo ... w lato - szybki i szyberdach i mamy prawie cabrio :P ... niestety nie mam klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przednie fotele bardzo dobrze , z tyl niestety nie jest tak dobrze , choc czesto jezdza ze mna znajomi po 195 cm wzrostu i jakos bardzo nie narzekaja :P
4,0
Wyciszenie
Tu nie moge nic powiedziec poniewaz mam sportowy wydech ktory jest dosc glosny ... silnik przy wyzszych obrotach troche slychac ... ale wedlug mnie to zaleta :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto o sportowym zacieciu i takiej ilosci koni w stosunku do pojemnosci pali naprawde malo ... W lecie w cyklu miejskim mozna uzyskac 7l , w zimie ok 8-8,5 ... Na trasie spokojnie mozna uzyskac 5-6 l ... Oczywiscie wszystko zalezy od stylu jazdy
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taka cene uwazam ze nie da sie kupic lepszego auta - jezeli ktos szuka czegos w miare sportowego i oszczednego ...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciezko mi jest sie wypowiedziec na ten temat gdyz nie za dlugo mam to auto ... ok 10 miesiecy ... na razie nie mialem wiekszych przygod ... jedynie co to padl silownik od centralnego zamka - niestety zaden salon nie chcial tego naprawic ... a w serwisie BMW za nowy silownik i naprawe starego skasowano ze mnie 700 zl ... Jezeli jednak chodzi o czesci to chce rozwiac mit o drogim Roverze ... wcale tak nie jest wszystkie czesci kosztuja tak jak do innych aut ... po prostu salon zdziera tyle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczescie nic powaznego sie nie dzialo ... i oby tak dalej :P zostanmy na tych zamkach :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
8,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III