Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

Janek, 18 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 80 tys. km
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko wśród konkurencji wypada bardzo dobrze, wyróżnia się elegancką brytyjską stylistyką, drewnianymi dodatkami i mocnym jak na swoją pojemność silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje doskonale, pod nogą czuć jak koniki pracują, ale nie robią tego głośno. Rewelacyjna dynamika jak na silnik 1.4l . Do tego wyskoko się kręci i świetnie przyśpiesza.
4,0
Skrzynia biegów
Zdarzają się trudności z wrzuceniem pierwszego biegu co jest w sumie jedynym zarzutem co do skrzyni. Pozatym bez zastrzeżeń, krutkie skoki drążka i dobrze dobrane przełożenia, autko spokojnie zbiera się na 5 biegu nawet z 60 km/h co pozwala na oszczędną jazdę
5,0
Układ jezdny
zawieszenie rewelacyjne, nie jest przesadnie twarde. Auto dobrze trzyma się w zakręcie jak i tłumi nierówności. W sam raz na polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Moja wersja jest jeszcze bez tylnych zagłówków, więc widoczność nawet do tyłu idealna. Jedyny mankament to nie najlepsze lusterka zewnętrzne. Natomiast asferyczne lusterko wew. to rewelacja, w zupełności rekompensuje mankamenty pozostałych.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów, wszystko wygodnie i na swoim miejscu, nawet w wersji 3 drzwiowej dla pasażerów z tyłu przewidziano kieszenie po bokach kanapy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja sprawuje się bardzo dobrze, mocna dmuchawa. Bak jakichkolwiek zastrzeżeń. Chociaż nie wiem jak wzimie ponieważ to mój pierwszy sezon tym autkiem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca pod dostatniem, ja mam 175 cm i jest bardzo wygodnie, dla mnie dość, nie wiem jak dla dla dużo wyższych, ani z tyłu bo tam nie podrużuje.
5,0
Wyciszenie
cichy silnik a do tego dobre wyciszenie. Jak na tą klasę super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile się spodziewałem i ile podaje producent, ale zawsze chciało by się mniej. Jak na tą pojemność, i masę wynik średni, ale biorąć pod uwagę moc ( 103 KM ) wypada lepiej niż konkurencja która podobne zużycie wykazjue często przy sinikiach 1.4l i 60 KM. Duży wpływ na zużcie paliwa ma styl jazdy. Podane spalanie min średnie to 50% miasto, 50 % trasa. Max średnie to ostre starty spod świateł w mieście i jazda na wysokich obrotach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze w tej klasie używanych nie znalazłem nic ciekawszego. Jeżeli szukasz ładnego auta tej wielkości i chcesz mieć dynamiczny silnik 1.4 to nie znajdziesz nic lepszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odklejona tapicerka na drzwiach ( taki kupiłem ) naprawa u tapicera wyniosła 10 zł ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód mam na tyle krótko że narazie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29

Rover 200 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Rover 200 III