Silnik
: na niskich obrotach przeciętnie, na wysokich rewelacja, w koncu to silnik wysokoobrotowy, lubi jak się go przykręci (jeszcze nie grzałem go do odcięcia, ale 7tys juz nieraz widział)
4,0
Całokształt
ogólnie ładne, małe, szybkie i wygodne autko dla kawalera, szczególnie dla osób ktore lubią sobie czasem przycisnąć - niby 1.4 ale wierzcie mi, jest czym.
Wrażenia
4,0
Silnik
jeżdziłem peugeotem 1.1 z LPG wiec jak sie przesiadłem do rovera to wiadomo- rakieta. 1.4 i 103 konie daje rade, niejeden na swiatłach sie zdziwi- jedynka 60, dwójka ok 110km/h, w miare elastyczny, choc o mijaniu poniżej 3tyś obr mozna zapomniec, jakos idzie, ale dopiero kolo 4tys łapie swoja moc i ciągnie naprawde fajnie, poza tym dżwięk silnika jest rewelacyjny, po załozeniu dedykowanego stożka K&N z dolotem zimnego powietrza brzmi jeszcze lepiej.
4,0
Skrzynia biegów
czasem przy wsadzaniu wstecznego delikatnie zgrzytnie, poza tym jak trzeba.
5,0
Układ jezdny
-40mm, felgi 15cali 195/50 przód i 205.50 tył, auto klei sie drogi, na zakretach niewielkie przechyly, nic wielkiego.
Komfort
4,0
Widoczność
mi wystarcza.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu duzo i wygodnie, z tylu trzeba co jakis czas wyjsc i sie troche rozprostowac, ale nie przeszkadza mi to bo auto kupilem dla siebie a nie na taksówke.
4,0
Wyciszenie
przy otwartych szybach masakra, w inych jakos mnie tak to nie denerwowalo, przy zamknietych slychac w zasadzie tylko silnik.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
sekwecja stag-300 ok 12-13 po miescie, na trasie ok 9. PB95 ok 8-9 po miescie, w trasie nie wiem.
poniższe spalanie odnosi sie do PLG
4,0
Stosunek jakość/cena
dałęm za auto 5000, biorąc pod uwage ze sekwencja za 2800 jest jeszcze na gwarancji to nie jest zła cena.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam go niedlugo, poki co nic sie nie dzieje, i niech tak zostanie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW
[l/100km]