Układ elektryczny
: Fabryczne przewody zapłonowe kiepskie polecam NGK.
Silnik
: Uwaga na sondę Lambdy to główny powód wysokiego spalania paliwa.
Karoseria
: Brak pełnych uszczelek klapy bagażnika i progów drzwi
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Lubi pracę w zakresie 3-3,5 tyś. obrotów.
Mile warczy przy dynamicznej jeździe.
Przyspiesza dobrze.
3,0
Skrzynia biegów
Problemy w wrzuceniem wstecznego biegu(nie synchroniczny bieg).
4,0
Układ jezdny
Dobrze wchodzi w zakręty,trzyma się drogi.
Na mokrej nawierzchni trzeba uważać na przyczepność kół.
Komfort
3,0
Widoczność
W tej klasie nawet daje radę.
4,0
Ergonomia
Wygląd nie wymaga wielkich zmian, nie zdradza atutów mocy pod maską.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko parują szyby.Pomimo ogrzewanej tylnej szyby widoczność nie zadowalająca.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie nie można dużo pragnąć.
3,0
Wyciszenie
Silnik pracuję jak w sportowym autku zależy od upodobania kierowcy.Wszystko zależy od sposobu jazdy i po jakiej nawierzchni się jeździ.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę osiągi i jaką ma się ciężką nogę spalanie różne.W mieście 10 litrów,mieszany 8-10 litrów.Tym autkiem nie można jeździć spokojnie silnik nie lubi niskich obrotów(przecież to 16V).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w innych samochodach po prostu oprócz jazdy trzeba pamiętać o przeglądach w warsztacie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Polecam zwrócić uwagę na sondę Lambda.Musiałem wymienić fabryczną to główny powód wysokiego spalania paliwa.
Polecam pilnować świece i przewody zapłonowe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW
[l/100km]