Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

reb, 16 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 131 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,54
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Rover 200 to tai miejski ścigacz. Bliźniak Hondy Civic, może gorsze wykonanie ale auto z duszą. Swietne zawieszenie. Nie jeżdze na kapciach ale i tak trzyma sie drogi jak przyklejony. Niestraszne mu zakręty i wiraże. Prawie sportowiec, biorąc pod uwagę fajną jazdę na wysokich obrotach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Układ chłodzenia, uszczelka, głowica, termostat, przewody
Układ elektryczny : Drobiazgi.
Inne : Węyk pękający od tylniego spryskiwacza. Standard.
4,0
Całokształt
To dobry samochód pod warunkiem że nabędzie sie go z pewnego źródła. Auto zadbane i odpowiednio serwisowane i ekploatowane jest COOL . Ja niestety nie mialem szczęścia. Trafiłem na "Włocha" i był po prostu zajechany. Mimo wad lubie to auto. Ma w sobie coś, co odróżnia go w morzu golfów i cors.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry motor pod warunkiem, że go się wysoko kręci. Zaczyna nabierać mocy powyżej 4 tys. obrotów, co okupione jest hałasem w środku. Dzwięk silnika kokjarzy mi sie z ...Poldkiem.
3,0
Skrzynia biegów
Bywa różnie. Najgorzej jest z wsecznym. Trzeba sie przyzwyczaić no i czasami 1 nie chce wskoczyć.
5,0
Układ jezdny
To najlepsza strona tego auta bezdyskusyjnie Poprostu przyklejony do asfaltu. Świetnie wchodzi w zakręty.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć. Brakuje tylko większego schowka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super!. W zimie grzeje jak w piecu po paru minutach a wersja z klimą szybko chłodzi rozgrzane plastiki;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca bardzo dużo. Z tyłu.... No cóż ja prowadzę więc tył mnie nie obchodzi. Raz jechłem /180 cm wzrostu/ i współczuje tym którzy muszą się tam gnieść.
2,0
Wyciszenie
Najsłabsza strona autka. Powyzej 120 km hałas jest ogromny. Na autostradzie już tylko stopery.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest najgorzej. Ale apetyt na paliwo ma. Z częściami coraz lepiej, ale ceny nie rozpieszczają. Auto lubi wysokie obroty i przy ciężkiej nodze lubi wypić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę to naprawde dobry zakup. Pamietajcie tylko przy zakupie dobrze sprawdzajcie. I patrzcie co chlupie w zbiorniczku wyrównawczym. To podstawa.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No cóż mogło być lepiej. Wężyk w tylnim spryskiwaczu, wycieraczki,żarówki, raz pękł pasek alternatora, bezpieczniki/ pasują od hondy civic/. No i te trzeszczące plastiki!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Też bez rewelacji. Nie kupujcie auta z Włoch. Makaroniarze nie dbają o auta a Rover ma delikatny układ chłodzenia. Jazda na wodzie zamiast płynu spowduje że silnik do remontu albo wymiany no i wyciekanie płynu z różnych rurek i wężyków.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
8,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III