Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

+48 669 689 909 Szymon Kraków, 16 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 114 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny i oszczędny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Karoseria
Inne
4,0
Całokształt
SPRZEDAM cena do ustalenia (ok.9 tys.) KRAKÓW tel. 669 689 909 gg 7966780 pierwsza rejestracja maj 1997 z salonu,kraj -z sekwencją (za którą dałem 3200 PLN) -Po wymianie paska rozrządu,elektryki i płynów na bieżąco. -przebieg: 114 tys. -ABS -2 Poduszki -Elektryczne p. szyby -Wspomaganie -Centralny zamek z pilotem i imobilaizer Powód: Potrzebuję większe -kombi
Wrażenia
5,0
Silnik
Na benzynie osiąga ok 10sek. do 100km/h na gazie trochę wolniej, ale zależnie gdzie tankujemy, polecam STATOIL i SHELL. 103KM wystarczy do codziennej jazdy, brakuję trochę jak zabierzemy 4 dorosłych i bagaż,ale to norma, każde auto słabnie
4,0
Skrzynia biegów
Gdy nie ten wsteczny i to w prawie każdym modelu 200 ;-> jest sposób -trzeba trzymać ręką przy puszczaniu sprzęgła. Brak 6-biegu na autostradzie, ale mnie 130-140 przy 3800obrotów starcza. To nie jest krążownik,lecz auto miejskie
5,0
Układ jezdny
Super, choć jak ktoś chcę to da się wprowadzi w poślizg na mokrej nawierzchni,jak ktoś to lubi, dużo zależy od jakości OPON. Zawieszenie dobre na polskie dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne mogły by być większe i troszkę ładniejsze,czarny plastik bez polotu lecz nie szpeci. Łatwe w parkowaniu niecałe 4m długości i wspomaganie pomaga.
4,0
Ergonomia
Po zamontowani butli z gazem w bagażniku troszkę ciasno z kołem zapasowym, na w wczasy w 4 osoby też się pomieściłem z bagażem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie filtra powietrza bardzo bobrze grzeje,dmucha,chłodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie gabaryty to sporo jest miejsca. Szczególnie z przodu luksus z tyłu średni komfort.
4,0
Wyciszenie
Przy ponad 4000 obrotach/min. robi się głośniej i sportowo. Jedynie przeszkadza to przy prędkości ponad 140km/h dłużej hałas i szum to męczy. Spokojnie 120-130km/h i nic nie zakłóca radości z jazdy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna: -ekonomicznie 6l. -w trasie min. 5,2l. na 100km -w mieści nawet 8l.w Krakowskich korkach Gaz: -ekonomicznie 7l (w kraju nagminnie rozcieńczają w Holandii na butli 38 litrów robiłem ponad 500km. W Polsce często trochę mniej). -w trasie 8l. przy 130km na autostradzie -w mieści ok.9l
5,0
Stosunek jakość/cena
Golf, Astry,Escorty zostają w tyle!!! Nie tylko na światłach, również w pod względem wyglądu, utrzymania, ekonomiczności-spalania i wyposażenia
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kable od świec, przez gaz, bo ma większą temp. spalania. Teraz mam dużo lepsze za pierwszym razem mechanik mnie oszukał,zamontował jakieś paście, które po 10tys. zdechły.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulec ręczy spiekły się linki, problem z dostaniem, kupiłem do Rover-a 25 i jest jak nowy

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
8,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III