trochę mruczy przy niskich obrotach, około 2000. Silniczek najlepiej czuje się przy około 3-3,5 tyś obrotów więc niektórzy będą musieli się przyzwyczaić
4,0
Skrzynia biegów
No włąśnie, ten wsteczny......
5,0
Układ jezdny
Poprostu klei się do jezdni, pięknie się prowadzi nawet na standardowych oponach. Zakręty to poprostu bajka
Komfort
5,0
Widoczność
nic dodać
5,0
Ergonomia
piękne wykonanie wnętrza, nic nei skrzypi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tylko dobrze bo nei wiem jak w lecie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość szeroko wewnątrz więc wygodnie
4,0
Wyciszenie
przy około 3,5 tyś troszkę przy głośno, powyżej równeiż ale poza tym bardzo miło pracuje silniczek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na razie wszystko w normie, polecam ten samochodzik
5,0
Stosunek jakość/cena
wart swojej ceny bez dwóch zdań
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz rozrusznik, stojan sobie padł ale niestety ktoś wymyślił połączenie stojanu, miedź z aluminium więc szkoda żeby nie, no i wydech, padła plecionka
koszt remontu, rozrusznik po regeneracji 150 zł Plecionka w wymianą 210 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic i niech tak zostanie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]