Silnik
: Silnik rewelacjia, trochę przy nim pogrzebać i idzie jak burza.
5,0
Całokształt
Jest to chyba najfajniejszy samochód jaki można kupić w tej klasie. Jeździ się nim rewelacyjnie, moc jest, silnik kręci się ostro powyżej 7000obr, skrzynia po prostu bajeczna, układ kierowniczy chodzi świetnie. Bardzo ładne wnętrze, wygodne fotele (półskóry). Przeszedł 30000 katowania bezawaryjnie i bardzo przykro było mi się z nim rozstać. Polecam każdemu, ale tylko w wersji 216GTI.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja!!! Silnik Hondy, dwa wałki, kręci się powyżej 7000 obrotów. Silny jak Pudzian w szczycie formy. 30000 katowania bez żadnej awarii. polecam każdemu.
5,0
Skrzynia biegów
Coś pięknego! Cicha, krótka, dokładna jak szwajcarski zegarek idealnie dopasowana do silnika.
5,0
Układ jezdny
jak na ten wiek auta 100% zadowolenia. mój był trochę za wysoki, ale jak na polskie drogi to mi nawet odpowiadało!
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra!!
5,0
Ergonomia
Honda - surowo ale wygonie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew dmucha jak startujący prom kosmiczny, chwilę się nagrzewał, ale później było jak na afrykańskiej plaży
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w sam raz!
4,0
Wyciszenie
trochę głośno, ale to w końcu sportowy samochód!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podstawowa zaleta tego silnika - przy oszczędnej jeździe nieco ponad 7l, tylko kto kupuje taki samochód żeby jeździć ekonomicznie? Mi palił koło 12l
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że doskonały. Zapłaciłem niecałe 700euro z przebiegiem 74000. Oprócz rejestracji prawie nic do niego nie dołożyłem. Części jak się dobrze szuka to się tanio znajduje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GTi 122KM 90kW
[l/100km]