Szukaj

Ocena kierowcy - Rolls-Royce Phantom Limuzyna SWB

Gangster, 11 lat temu
Silnik 6.7 460KM 338kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Rolls-Royce Phantom Limuzyna SWB 6.7 460KM 338kW 2003-2012 - Oceń swoje auto
4,23
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Oświetlenie wnętrza
Karoseria : Rysa na \"Spirit of Extasy\". Figurka się rozpadła
Układ hamulcowy : Potrafi piszczeć przy zjeździe z ostrej górki
5,0
Całokształt
Generalnie to auto marzeń. Ale...nawet najpiękniejsze kobiety czy najpiękniejsze koty mają swoje kaprysy. Ten ma...niekoniecznie tanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje dobrze, nic nie strzela. Elastyczny. Niesamowicie szybko nabiera mocy i prędkości. Dobrze też stoi jeśli chodzi o koszty eksploatacyjne jak olej czy paliwo. Wbrew kolosalnym wymiarom, to nie jest specjalnie żarłoczny smok na paliwo
5,0
Skrzynia biegów
nie czuć zmiany biegu. Szybciej działa na manetkach niż na automacie. Jak chcesz szybciej jechać, przełącz na manualny tryb i można się od razu poczuć jak w sportowym wozie, bo wtedy też twardnieje zawieszenie.
4,0
Układ jezdny
trochę twardo na wybojach. Na gładkich drogach jedzie jak maszyna. Jeszcze nie rozwaliłem zawieszenia na tych polskich kiepskich drogach
Komfort
3,0
Widoczność
Jak na tak piekielnie długie auto, nieźle. Nieźle...chyba że ma się to co ja, czyli ściankę oddzielającą przedziały przedni od tylnego. Bajecznym udogodnieniem wtedy jest kamera cofania. Natomiast ciemne szyby nie przeszkadzają w niczym. Gorzej, jak rozłożysz wewnętrzne zasłony
4,0
Ergonomia
Trochę ciekawie. Niektórych elementów trzeba się naszukać, bo są skrzętnie poukrywane pod pięknym drewnem deski rozdzielczej. Natomiast jak się już to wszystko odsłoni, całość jest jak na dłoni. Inżynierowie lotniczy powinni się uczyć
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj po prostu projektanci machnęli przestrzeń jak z bajki. Zwłaszcza, że mam tą wersję Extended Wheelbase i z oddzielonymi tylnymi fotelami. Można spokojnie jechać nie obawiając się z przodu o miejsce a z tyłu o ewentualność uderzenia w ściankę.
5,0
Wyciszenie
jak przystoi na taką klasę. Silnik oczywiście troszkę słychać, ale...na postoju to po prostu milczy jak grób.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy co padnie, bo jak jest to jakaś droższa część elektroniczna czy niesamowicie wydajna klimatyzacja, to potrafi potrzepać po kieszeni. Na szczęście nie porysowałem dwuczęściowego lakieru ani jakiejkolwiek inkrustacji drewna, bo...to podobno kosztuje, zwłaszcza jak chcesz złote inkrustacje w drzewie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak jak ma być, tak jest. Tutaj nie ma taniochy. Technika, materiały na najwyższym poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No...może raz rozpadł mi się osławiony zegarek. A tak...mam wrażenie, że niektóre elementy są tak delikatne jak przysłowiowa pupa niemowlaka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mówię...raz mi posypał się kompresor klimatyzacji. W tym aucie to problem, bo trzeba wtedy wymienić też rozdzielacz powietrza na tył. No i padło też całe oświetlenie wnętrza

Pb - zużycie paliwa dla silnika 6.7 460KM 338kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
27,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rolls-Royce Phantom Limuzyna SWB
Aktualnie przeglądasz Rolls-Royce Phantom Limuzyna SWB