Silnik
: Przyśpieszenie luxusowe, na światłach zawsze pierwszy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Nie ma
5,0
Całokształt
Bardzo dobry ekonomiczny samochód. Ma najlepszą ładowarkę, nikt nie zwraca na to uwagi, ale przy ładowaniu darmowym, następuje szok u włąścicieli innych marek. ZOE to król AC, takie Tesle, Kia, Mercedes Opel i inne, są dwa razy gorsze podczas ładowania AC,a Leaf to już tragedia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezgłośny, sprawia, że odechciewa się jezdzić spalinowym autem
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj nie ma skrzyni
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Karoseria
Blacha gruba
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok, do tyłu to patrzę przez kamerę
5,0
Ergonomia
Jest dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najlepiej nie jest, ale może być
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy ok, z tyłu nie jeżdze, ale wiem, że nie jest najlepiej
5,0
Wyciszenie
Elegancko się słucha Spotify, dla mnie bomba
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty zerowe, dzięki darmowym ładowarkom. Zrobiłem 60 000 tyś km i nie wydałem ani grosza. ZOE ma najszybszą ładowarkę, co się bardzo przydaje przy darmowym ładowaniu. Zjada wszystkie auta przy AC
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony z ceny do jakości, a nawet bardzo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest bezawaryjne, jedynie kamera cofanie nie zawsze działała, wymienili na gwarancji na lepszy model, bardzo dobry obraz mam teraz, taka żyleta
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto bezawaryjne
Zużycie prądu dla silnika R135 136KM 100kW
Średni zasięg
377km
Średni maksymalny zasięg
350km
Średni minimalny zasięg
280km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
500km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,2h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania