Szukaj

Ocena kierowcy - Renault ZOE I

Mateusz, 10 miesięcy temu
Silnik R110 108KM 79kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault ZOE I R110 108KM 79kW 2018-2019 - Oceń swoje auto
2,36
41% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : To auto miejskie, więc nie ma co się spodziewać fajerwerków ale akurat zawieszenie jest co najmniej akceptowalne w moim odczuciu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Brak możliwości wyłączenia ESP to zdecydowanie najbardziej bulwersująca rzecz. Ogólnie auto bardzo średnio reaguje na to co robi kierowca na śliskiej nawierzchni.
1,0
Całokształt
Auto ekstremalnie tanio wykonane, z mnóstwem niedoróbek. Z zewnątrz wygląda nie najgorzej ale jak tylko się wsiądzie do środka, to zaczynamy dostrzegać wszędobylski, tani plastik i naganną jakość wykonania. Jest to jedno z najgorszych aut jakimi jeździłem. Przyjemność z jazdy w tym aucie nie istnieje, systemy wspomagające wyjątkowo nieudolne, nawet mieszkając w norwegii, przy tym złączu ładowania infrastruktura nie jest wystarczająca żeby komfortowo użytkować ten samochód. To auto z przymrużeniem oka (i drugim zamkniętym) miałoby sens przy drugim/trzecim samochodzie w domu, do dojazdu po płaskim, do pracy, w miejscu w którym nie występuje zima. Zdecydowanie nie polecam.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na auto miejskie przyspiesza całkiem akceptowalnie, choć jest odczuwalne opóźnienie po wciśnięciu gazu, ale da się do tego przyzwyczaić.
2,0
Skrzynia biegów
Autocentrum wymaga żeby coś tu napisać, tylko problemem jest fakt że Zoe nie ma skrzyni biegów, więc też nie wiem co miałbym tu napisać.
1,0
Układ jezdny
Auto w zimie jest całkowicie bezużyteczne. Brak możliwości wyłączenia ESP to chyba żart francuzów żeby uprzykrzyć życie użytkownikom, bo nie miałem nigdy chyba do czynienia z tak beznadziejnym ESP, co sprawia że najmniejszy podjazd na śniegu jest czymś całkowicie "niepokonywalnym". Jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe, jak można nie dać opcji wyłączenia tego typu systemów.
2,0
Karoseria
Wygląda ciekawie, wręcz nieco oryginalnie ale jakość jest tragiczna. W pierwszym miesiącu użytkowania dwa razy wypiął się tylni zderzak (z kilku zatrzasków na szczęście), i wypięła żarówka wstecznego. Brawo za spasowanie i jakość elementów.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest źle
1,0
Ergonomia
Zdecydowanie auto nie na trasy, abstrahując nawet od napędu/baterii. Niewiele opcji regulacji, nadzwyczaj niewygodnych foteli. Nie do tego francuzi przyzwyczaili.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma tragedii, choć dość głośny.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jako tako, z tyłu w sam raz miejsca dla dzieci po amputacji nóg.
2,0
Wyciszenie
Z racji na fakt że to elektryk to, prawdopodobnie bardzo przyoszczędzili na wygłuszeniu, od 50km/h zaczyna być dość głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki się nie psuje to eksploatacja bardzo tania.
1,0
Stosunek jakość/cena
Wyjątkowo niekorzystny stosunek jakość/cena. Auto wykonane ekstremalnie tanio. Czuć to na każdym możliwym kroku.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jako że to auto budżetowe to jakość plastików, a co za tym idzie ich trwałość na dość niskim poziomie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważniejszego jeszcze się nie przytrafiło na szczęście.

Zużycie prądu dla silnika R110 108KM 79kW

Średni zasięg
133 km
Średni maksymalny zasięg
140 km
Średni minimalny zasięg
110 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
150 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
29,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
7,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
99,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault ZOE I