Silnik bardzo elastyczny. Bardzo energicznie zbiera się z każdej prędkości a zwłaszcza w sytuacja drogowych na trasie. Jest to wersja 181 KM z turbosprężarką sterowaną elektronicznie. (w poprzednich wersjach turbosprężarka sterowana jest za pomocą podciśnienia i takiej elastyczności nie ma).
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów TF80SC, montowana w wielu pojazdach np. Renault, Volvo, Opel. Skrzynia płynnie zmienia biegi oraz umożliwia "żeglowanie" na trasie. Posiada 6 przełożeń i wytrzymuje do 440Nm momentu obrotowego, ale mogłaby działąć trochę szybciej.
3,0
Układ jezdny
Wspomaganie kierownicy elektryczne i bardzo miękkie. Z uwagi na ciężar auta z tym silnikiem wymagana częstsza wymiana sworzni i drążków kierowniczych.
4,0
Karoseria
Kwestia gustu. Trudno jednoznacznie zakwalifikować auto do konkretnej grupy pojazdów.