Zawieszenie
: Bajka!! Nie wiele brakuje do aktualnej S klasy Mercedesa na pneumatyku
4,0
Całokształt
Auto godne polecenia każdemu kto jest ponadczasowy i ceni sobie orginalną bryłę nadwozia. W środku panuje naprawdę luksus jak na tą klasę auta przystało. Zrazić może spalanie oraz serwisowanie auta w ASO bo tam panowie się cenią natomiast jeśli chodzi o ceny części to jak do większości aut popularnych się plasują. Jeśli ktoś zadał by mi pytanie czy kupiłbym jeszcze raz Renault Vel Satis odparłbym że z wielką chęcią TAK!
Wrażenia
4,0
Silnik
Klekot jak ciągnikach siodłowych (ciężarówkach) ale jest to przyjemny klekot. Silni radzi sobie dobrze z gabarytami autka ale koni mogło by być więcej tak z 210 przynajmniej
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi, brakuje tego 7 biegu na autostradach, czasami potrafi szarpnąć przy zrzucaniu na niższy bieg ale to nie DSG
5,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi, na parkingu jednym paluszkiem manewrowanie tak jak w BMW
Komfort
4,0
Widoczność
Producenci musieli by robić auta ze szkła żeby można było uznać ze widoczność jest doskonała. Tutaj w tym wypadku jest na dobrym poziomie jak w typowym hatchbacku. Czujniki parkowania przydają się jak najbardziej.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i super spasowane aż mnie zdziwiło bo ostatni raz tym autem jechałem 8 lat temu jak zjeżdżały z fabryki pierwsze modele wiec nie zwracałem na to tak uwagi. Materiały pierwsza klasa i nie wycierają się szybko jak to ma miejsce w Audi A4 (2002 r)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewanie jak i chłodzenie działa sprawnie. Nie ma najmniejszego problemu. Jednak trzeba poczekać żeby się nagrzało bądź schłodziło ponieważ jest co grzać i chłodzić w środku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tego jest pod dostatkiem i duże osoby ni będą miały problemów.
4,0
Wyciszenie
Jest ok ale mogło by być ciszej. Słychać prace diesla pod maska czasami aż za bardzo no ale cóż to nie maybach czy RR że słychać czasami leki szmer opon przy dużych prędkościach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tutaj raczej na minus jego bo auta z mocniejszymi silnikami palą mniej ponieważ moc do masy jest bardziej relatywnie rozłożona niż w tym wypadku. Miasto spalanie 8-11. Trasa 7,5-13 przy pedale wciśniętym do podłogi
5,0
Stosunek jakość/cena
Auta od zakupu traci astronomicznie na wartości. Po 3-4 latach zaczyna ją utrzymywać na dobrym poziomie dla odkupującego. za 3-4 letnie egzemplarz zapłacimy w przedziale 39-50tyś złoty oczywiście uwarunkowane jest to silnikiem raz wersją wyposażenia danego modelu.
Ogólnie najbardziej luksusowe auta z tak bogatym wyposażeniem za tak relatywne pieniądze do kupna!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma auta ani rzeczy na świecie co się nie psuje wiec i tutaj potrafi coś wyskoczyć