Bardzo dobrze zaprojektowany samochód, co prawda nie jest dla każdego kierowcy do zaakceptowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to co prawda jednostka produkcji ISUZU, więc z założenia można wymagać wiele. Spisuje się na medal i radzi sobie dobrze z tym autem. Jak na razie wymieniam tylko olej.
5,0
Skrzynia biegów
Ma możliwość przełączenia biegów sekwencyjnie, co daje możliwość włączenia odpowiedniego biegu i nie czekania na powolny automat. W warunkach miejskich nie ma lepszego rozwiązania niż automat.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to demon precyzyjnej jazdy, bardzo wygodny, wręcz układ wprost z Vana. Dobrze się spisuje na autostradach, których niestety wciąż w Polsce brak.
Komfort
4,0
Widoczność
Ciężko uznać, że jakiekolwiek auto ma doskonałą widoczność dopóki nie jest ze szkła, ale temu egzemplarzowi nie mam nic do zarzucenia.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobrze przemyślane wnętrze, wręcz z nadmiarową ilością schowków. Nieco niekorzystnie umieszczony przycisk świateł awaryjnych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klimatyzacja spisuje się na medal. Ogrzewanie jednak mogło by być lepsze, ale w końcu to turbo diesel.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przeogromna!
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze jest wyciszony nawet w porównaniu z droższymi konkurentami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy są drogie dopóki chcemy remontować w ASO, części zamienne jednak da się kupić.
Ekonomiczność ma bardzo dobrą jak na taką masę i bryłę. 10,7 miasto/6,5 trasa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo konkurencyjne auto, biorąc pod uwagę co daje a ile kosztuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na chwilę obecną naprawy dotyczyły tylko zawieszenia.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na chwilę obecną naprawy dotyczyły tylko zawieszenia.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 dCi 180KM 132kW
[l/100km]