Inne
: Postęp, jaki wykonał Renault od poprzedniej wersji, którą jeździłem 3 lata. Nie zmarnowali czasu. usunęli wszystkie drobiazgi, które przeszkadzały w poprzedniej wersji.
5,0
Całokształt
Doskonały samochód za cenę niższą od 70-100kzł od porównywalnych aut tj. A6, Mercedes E i Lexus GS. Utrata wartości wyższa jak ww., ale rekompensowana w całości niższą ceną zakupu, tak iż na końcu wychodzi na to samo.
J
Nie porównywać do BMW 5 i Saab 95, bo to sportowcy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nowy silnik ISUZU dCi jest jeszcze lepszy niż poprzednik. Wyższa kultura pracy (mniej wibracji), wyższy moment 400Nm i moc. Super silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Nowa skrzynia automatyczna ma 6 biegów
5,0
Układ jezdny
Cisza i komfort rewelacyjne. Doskonale trzymanie na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki przednie i tylne ograniczają widoczność, ale radar z przodu i z tyłu rekompensuje to z nawiązką.
Przy wyjeździe na drogę główną trzeba uważać, bo można nie zauważyć Cinquecento
5,0
Ergonomia
Wszystko jak trzeba. Genialne fotele lotnicze z przodu z pełną regulacją i pasami w siedzisku i oparciu foteli to jest to!
Wysoka pozycja ułatwia wsiadanie i wysiadanie z auta i załadunek dzieci i fotelików.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest doskonała. Oddzielna na L/P i tył auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największa w klasie. Żona jest zadowolona.
5,0
Wyciszenie
Cicho, niezależnie od prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowa skrzynia powoduje mniejsze zużycie paliwa. W mieście 9l/100km i to da auta o wadze prawie 2t i 6 cylindrowym silniku. Na trasie 6,7l/100km przy spokojnej (130km/h) jeździe na autostradzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza w klasie. Jak ktoś nie potrzebuje dowartościować się logo na masce, to polecam to auto. Ponadto nie budzi zawiści sąsiadów, co jest ważne w naszym kraju.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak. Poprawiony wydech nie wibruje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 dCi 180KM 132kW
[l/100km]