Inne
: Postęp, jaki wykonał Renault od poprzedniej wersji, którą jeździłem 3 lata. Nie zmarnowali czasu. usunęli wszystkie drobiazgi, które przeszkadzały w poprzedniej wersji.
5,0
Całokształt
Doskonały samochód za cenę niższą od 70-100kzł od porównywalnych aut tj. A6, Mercedes E i Lexus GS. Nie porównywać do BMW 5 i Saab 95, bo to sportowcy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nowy silnik ISUZU dCi jest jeszcze lepszy niż poprzednik. Wyższa kultura pracy (mniej wibracji), wyższy moment 400Nm i moc. Super
5,0
Skrzynia biegów
Nowa skrzynia ma 6 biegów
5,0
Układ jezdny
Cisza i komfort są rewelacyjne. Doskonale trzymanie na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki przednie i tylne ograniczają widoczność, ale radar z przodu i z tyłu rekompensują to z nawiązką.
Przy wyjeździe na drogę główną trzeba uważać, bo można nie zauważyć Cinquecento
5,0
Ergonomia
Wszystko jak trzeba. Genialne fotele lotnicze z przodu z pełną regulacją i psami w oparciu foteli.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest doskonała. Oddzielna na L/P i tył auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największa w klasie.
5,0
Wyciszenie
Cicho, niezależnie od prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowa skrzynia powoduje mniejsze zużycie paliwa. W mieście 9l/100km i to dal auta o wadze prawie 2t i 6 cylindrowym silniku. Na trasie 6,7l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza w klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 dCi 180KM 132kW
[l/100km]