Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Vel Satis

Roadkiller, 8 lat temu
Silnik 2.0T 16V 170KM 125kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 222 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Vel Satis 2.0T 16V 170KM 125kW 2002-2009 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik w połączeniu z automatem daje optymalne osiągi. Wygodne fotele "łamane" w połowie z elektryczną regulacją bajka. Moja rada: kupujcie auta inne niż wszystkie - ja tak zrobiłem i nie żałuję. Wzrok wpatrzonych tłumów na ulicach - bezcenne :)
5,0
Całokształt
Niezwykłe auto na zwykłych podzespołach :) Dla niektórych brzydki dla innych piękny. Jednakże jak zasiądzie się w wygodnych fotelach i zrobi kilka metrów za kółkiem to człowiek się zakochuje i nie chce już innego:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik F4RT sprawdzony również w innych modelach (Laguna, Espace, Scenic). Bezawaryjny, jedyny minus to pasek rozrządu. Świetnie współpracuje z instalacją gazową.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna, 5-ciostopniowa z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów (oznaczenie SU1). Olej wymieniany regularnie co 60tkm i skrzynia działa jak z fabryki :)
5,0
Układ jezdny
Jeździ, skręca, wybiera nierówności w bardzo komfortowy sposób. Na zakrętach czuć lekkie przechyły - ale to nie jest wyścigówka :)
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wyżej niż w normalnej osobówce, widoczność do przodu, do tyłu i na boki bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - tempomat w kierownicy, pilot do sterowania radiem za kierownicą. Joystick do sterowania nawigacją w tunelu środkowym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwusterfowa z osobną regulacją (siła nawiewu oraz kierunek wiania) nawiewów na tylny rząd siedzeń. W zimę bardzo szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 195cm wzrostu i po ustawieniu foteli przednich pod siebie mogę spokojnie wsiąść na tylny rząd siedzeń i mam jeszcze sporo miejsca na nogi. W tyle nad głową jeszcze sporo miejsca dzięki bryle jakie ma to auto.
5,0
Wyciszenie
Silnika przy normalne jeździe w ogóle nie słychać. Przy prędkości podróżnej 120-140km/h nie trzeba podnosić tonu aby rozmawiać z współpasażerami nawet z tyłu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawieszenie przód to samo co Laguna II, tył wahacz. Przy obecnym przebiegu od nowości (2005r) robiony tylko dwa razy prawy łącznik stabilizatora... i tyle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Co prawda mam średnią wersję wyposażenia (brak tylko skór, podgrzewanych foteli i panoramy) to cena niewiele wyższa od cen Laguny a komfort sporo wyższy. Polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez pół roku i przejechanych 15000km brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez pół roku i przejechanych 15000km brak.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0T 16V 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Vel Satis