Auto kupilem za śmieszne pieniądze, zrobiłem 70k, i będę szczery - nie ma innego, lepszego w stosunku jakość do ceny. Mam 2.0 dCi - wersję 173KM i jest to optymalna jednostka. Dynamika dzięki momentowi jest bardzo dobra. Z pod świateł wygrywał z autami uwazajacymi się za sportowe, a przecież to 1,8 t waży. Tu warto jednak czasem o tym pamiętać, szczególnie przy wyprzedzaniu i wskakiwaniu na swoje miejsce. Auto z lekkością osiąga prędkość maksymalną 206 km/h. Wiadomo, nie obyło się bez problemów, lusterka wariują (standard), zamki z tyłu do wymiany(standard), chrupiące ograniczniki drzwi do wymiany (standard - plastikowe tulejki, kilka pln), natomiast poważniejsze awarie byly spowodowane tylko i wyłącznie kompetencją mechaników, którym auto powierzyłem. Nie ma lepszego auta i bardziej bezpiecznego w tej cenie. Silniki: tylko 2.0 dCi lub 3,5 V6
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
[l/100km]