Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Vel Satis

comfort, 5 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Vel Satis 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
3,43
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
1,0
Całokształt
Ktoś nie wie o czym pisze… Samochód posiada bardzo wysokie prawdopodobieństwo wystąpienia usterek, które nie są tanie w naprawie. Nawala głównie elektronika i jak to wszyscy pasjonaci nazywają „drobne pierdoły”. Usterki które wystąpiły w trakcie eksploatacji naszego samochodu na dystansie 10 000km: – zbiornik płynu chłodzącego (pęknięty) – termostat – wiązka wentylatorów chłodnicy – urywające się linki i plastiki podtrzymujące szyby na prowadnicy (3x) – gałka do sterowania lusterkami – pęknięty uchwyt schowka – pęknięte trzymanie kubków – szalejące lusterka elektryczne (samoprzestawianie się) – brak reakcji na składanie lusterek – palenie się bezpieczników w tempie wyścigu F1 – nie działające spryskiwacze xenonów (tak na zmianę, raz jeden raz drugi, z powrotem ten pierwszy) – przewody prowadzące płyn do wycieraczek – problemy z diagnostyką zawieszenia – tył (chrupanie) – 4 warsztaty i 3 stacje diagnostyczne, 1 ASO – nie wskazały przyczyny – rozrusznik, – alternator, – akumulator, – pękające wężyki podciśnień – karta raz reagująca raz nie (pewnie zależy od pogody…) – częste chwilowe komunikaty o usterkach których nie ma (walnięte czujniki) – łuszczący się materiał kokpitu – duże zakłócenia w odbiorze radia – zepsuty przycisk zamykania i otwierania drzwi (przód, tył) – czujniki parkowania – padają w tempie wystrzelonej serii z kałasznikowa – rozsypujące się w rękach wiązki elektryczne – uciążliwe światełka przy drzwiach i gdzie się da… Z plusów (abym nie był posądzony o złośliwość): + antykorozyjnie bardzo dobrze zabezpieczone podwozie + plastikowo/aluminiowa karoseria + układ kierowniczy + wygodne pokonywanie nierówności + spalanie (jak na ciężar) Zaznaczam, że samochód był serwisowany na bieżąco w ASO Renault, posiadał pełną dokumentację (elektroniczna zgadzała się z wpisami do książek) i potwierdzony przebieg 120 000 km, bezwypadkowy. W momencie kupna samochodu wszystko działało… do samochodu włożyłem dwukrotną wartość. Samochód dla osób posiadających dużo czasu, worek pieniędzy, ubezpieczenie astance i auto zastępcze. Równy konkurent Renault Laguny.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo wysokie
2,0
Stosunek jakość/cena
Gorsza bym nie dał
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo awaryjny
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ehhh... co więcej napisać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Vel Satis 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
13,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Vel Satis