Zawieszenie
: Jest rewelacyjne i pozwala na naprawdę sportową jazdę.
5,0
Całokształt
Jak dla mnie rewelacja. Dostałem wszystko czego oczekiwałem i to za rozsądną cenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetnie dobrany do tego auta. Ma sporo mocy i jak na silnik wysokoobrotowy wcześnie zaczyna ciągnąć z doły już od 2500obr. Choć po pierwszym zachwycie, zaczyna zostawać pewien niedosyt mocy i myślę sobie, że przydałoby się małe turbo ja w 500 Abarth. :)
Ale jest świetny. Kiedy się nie ciśnie jest cichy i słychać odgłos basowego mruczenia, a jak się wdepnie do oporu wrzeszczy aż miło.
5,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie sportowa i raczej nie na autostradę. Przełożenia są krótkie i wchodzą bardzo precyzyjnie po krótkich drogach prowadzenia. Po prostu świetnie dopasowana do charakteru auta. Nie na autostradę, bo jest właśnie za krótka i przy 100km/h na V biegu jest 4000obr i zaczyna się robić głośno.
5,0
Układ jezdny
To najlepsza część tego samochodu. Zwłaszcza w wersji CUP, jest twardo, ale za to prowadzi się jak po torach. Do tego niesamowicie precyzyjny układ kierowniczy i brakuje tylko własnego krętego toru, żeby się tym wszystkim cieszyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto jest małe, więc jest bardzo dobra. siedzi się dość wysoko, więc widać wszystko jak na dłoni.
5,0
Ergonomia
Jako auto miejskie posiada wszystko co w mieście może być potrzebne i nie trzeba studiować instrukcji, żeby tego używać i znaleźć poszczególne elementy. Są na swoim miejscu. No może z wyjątkiem prędkościomierza. Ale jest bardzo czytelny i jego położenie w nietypowym miejscu nie jest niczym uciążliwym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Narazie jest zima i wszystko działa świetnie. W przeciwieństwie do wielu diesli szybko się nagrzewa a dzięki automatycznej kimie można zapomnieć o konieczności ciągłego kręcenia gałkami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W swoim segmencie chyba bez konkurencyjna. Z przodu siedzi się wygodnie i jest wystarczająco dużo miejsca. Z tyłu jest są tylko dwa miejsca i słusznie. Za to są to dwa oddzielne pełnowymiarowe fotele z pełna regulacją, gdzie nawet gość 180cm nie będzie czuł się ściśnięty jak w puszce. Dzięki tym sprytnym fotelom, jak nie wieziemy tam akurat dwóch rosłych chłopów, można powiększać stopniowo przestrzeń bagażową za nimi. Przesuwając je kolejno do przodu, przewracając ich oparcia, albo składając je.
5,0
Wyciszenie
To maleństwo, i to o sportowych aspiracjach, więc jest dość głośno jak się dociśnie. W czasie spokojnej jazdy najmilej jest tak koło 2000obr., kiedy słychać bardzo przyjemne mruczenie. Dla mnie wszystko jak trzeba.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sportowe zacięcie wymusza spalanie nieco większe niż w wersjach podstawowych. Konie muszą coś żreć. Ale i tak się spodziewałem więcej, więc jestem miło zaskoczony, że w mieście starcza mi 8-9l przy bardzo dynamicznej jeździe. W trasie jechałem tylko raz i wyszło 8l.
5,0
Stosunek jakość/cena
To przekroczyło moje oczekiwania. Auto w cenniku było dużo tańsze od konkurencji. Dobrałem do niego wszystkie opcje dodatkowe i ciągle było tańsze od konkurencji. I tu zaczęła się rozmowa o rabatach. :) W sumie uzbierało się tego prawie 10tyś zł!!! Tego nie pobije nikt!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się jeszcze nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podobnie jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 133KM 98kW
[l/100km]