Silnik
: wyciek oleju z półosi napedowej, awaria rolki paska klinowego
Karoseria
: problem z usunięciem śniegi z wlotu do wentylacji, konieczne odmykanie klapy
4,0
Całokształt
średnica zawracania 10,4m w aucie miejskim to porażka, ale ogólnie to sympatyczne auto z mega pojemnym wnętrzem bez istotnych wad,z ciekawym wyglądem zewnętrznym i pomysłową aranżacją wnętrza w wersji RIP CURL. materialy wykończeniowe b. wysokiej jakości jak na segment A. Powinni trochę popracować nad usterkowością
Wrażenia
3,0
Silnik
nie jest to benzynówka japońska ale jak na zapóźnioną europę to o.k.
5,0
Skrzynia biegów
plynnie, lekko, pewnie
3,0
Układ jezdny
jak na małe auto bardzo duzy promień sktętu, zbyt miękki przód, problem przy szybkich zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
lepiej być nie może
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy przesuwanych fotelach tylnich ilość miejsca olbrzymia jak na 3,6m długości
3,0
Wyciszenie
słabiutko, pow. 95km/h szumuy powietrza, opon i chałas silnika męczące, ale wsumie to auto miejskie więc można wybaczyć
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O.K.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria radia - brak jednego kanału, tragiczny stan wycieraczek od nowości (smugi !)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wyciek oleju z uszczelniacza półosi napedowej,awaria rolki paska klinowego po 7
tyś km !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16v 75KM 55kW
[l/100km]