na miasto super, może się podobać, na dłuższe trasy nie polecam, autko ma to coś, silnik suchutki,
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik bardzo równo pracuje, niezależnie od temperatury na zewnątrz, równo, lecz dosyć głośno, a przy wyższych prędkościach (100km/h)( szybciej jeździć to katastrofa) po dłuższej jeździe dzwoni w uszach, NA MIASTO WZOROWE, POZA MIASTO NIEPOLECAM
5,0
Skrzynia biegów
lekko, płynnie, bezproblemowo
2,0
Układ jezdny
trzęsie jak cholera, (lecz mam na wzmocnionych sprężynach)
Komfort
5,0
Widoczność
krótki ryjek, wszystko jak na dłoni, żona uczyła się nim jeździć i nawet nie zarysowała lakieru przez 3 lata, a dużo nim jeździ
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam z tyłu przyciemnione szyby, i w lato, o dziwo, pomimo dużego przeszklenia auta, mocno nie nagrzewało się w zimę ładnie grzeje ale tak po 10-15 min
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
twingo zrobiono dla przestrzeni......... udało sie
1,0
Wyciszenie
...cóż nigdy auta ze sportowym ładnym chromowanym, pierdziochem nie kupie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po mieści 8l, na trasie troszkę mniej
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po mieście i tylko po mieście, boje się nim gdzieś dalej wyjechać , na początku odważyłem się pojechać do niemiec i udało się wrócić, bo jeszcze nie wiedziałem jaki to cham. SPRZęGłO, PRZEGUBY, ALTERNATOR(wyjąć go to cud) IMMOBILEISER, CO CHWILA COś STUKA, ALE JAK ZOBACZY MECHANIKA TO MILKNIE, WYJEżDżAM STUKA, MAM DOść SYMULANTA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]