BARDZO DROGIE PRZEGLĄDY I WSZYSTKIE CZĘŚCI W ASO. KOSZMAR. Ogólnie fajne, brzydkie, pokraczne autko dla fanatyków takich dziwolągów. Ma zalety bo nie kradną takich kosmitów.
Wrażenia
3,0
Silnik
Na światłach zostawia za sobą nawet łysych w mesiach i beemach. Ale do nasepnycy świateł dojeżdża już z zadyszką i na końcu stawki. Ogólnie w mieście może być na trasie za to nie bardzo wiadomo na jakim biegu jechać żeby się nie zasapał. Ale mnic to dziwnego z taką mocą.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi żabka jak należy. Gorzej z nagłymi manewrami, ciężko utrzymać w cuglach, tragedią są koleiny (małe kółka R13).
Komfort
5,0
Widoczność
Olbrzymia szyba z przodu wygląda jak ekran w IMAX-ie. Z boku i tyłu też nieźle.
4,0
Ergonomia
Przełącznik wycieraczek inny niż byś myślał i trzeba się przyzwyczaić a klaksonu to szukam jakieś 3 sekundy zanim trafię (zwykle już po całej sprawie).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kupa huku i troszkę wiaterku. Szyby wiecznie zaparowane. Jesienią tragedia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wypas na maxa, ludzie ! można włożyć teściową w futrze i jeszcze z nią tańczyć (jak ktoś lubi). Z przodu i z tyłu wchodzi parka łysych prosto z siłowni. Po złożeniu tylnej (przesuwanej - bomba!) kanapy wchodzi duża pralka (jak w reklamie - pobowałem to wiem). Kanapa składana 50/50 więc 2+1 z bagażem da się jeździć. Problem w tym, że żaba jest zarejestrowana na 4 osoby a seicento na 5 osób - i tego właśnie nie rozumiem.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 głośno, że radia nie słychać ale tym autem się tyle nie jeździ i już.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chla chla chla i do tego nigdy nie wiadomo ile masz paliwa w baku. Właściwie nie powinno się w ogóle wyjeżdżać ze stacji benzynowej. Na trasie troche lepiej, jak się nie ma ciężkiej nogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
TAK. - tyle że jak kupowałem to było zaledwie 30tys. pln, za pare lat będzie twingo 2 i jeśli pójdzie w ślady MODUSA to nie polecam. ZA drogo za takie cóś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie bez większych uwag. Bardzo liche plastiki kierownicy i gałki biegów. Wskaźnik paliwa cyfrowy i bardzo bardzo niedokładny, w serwisie rozkładają ręce - ten typ tak ma. Rezerwa zapala się kiedy chce.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych problemów po 5 latach jazdy i 65tys. km. Auto stało pod chmurką - lakier nie odpadł a podwozie nie pordzewiało. Uwaga na akumulator - po roku oryginalny francuz wymiękł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW
[l/100km]