Fenomenalne małe autko na dojazdy,proste w konstrukcji i bardzo tanie w utrzymaniu,czesci kosztuja grosze i sa latwo dostepne nawet na przykladowym szrocie.W 4 lata uzytkowania wymienilem amortyzatory na nowe za ok 400zł +robocizna . Oraz arternator-kupilem z szrotu jaki akurat był najblizej meijsca zamieszkania za 75zl i sam zamontowalem . Całkowite koszty na czesci w 4 lata to ok 600-700zł
Wrażenia
5,0
Silnik
nic mu nie brakuje.
5,0
Skrzynia biegów
Dziala prawidłowo
4,0
Układ jezdny
Działa prawidłowo
3,0
Karoseria
Ponizej zawiasów drzwi w małych kawalkach karoserii gromadzi sie błoto, i ta czesc najszybciej rdzewieje. Mozna to od srodka zalepic czyms by bloto tam nie zalegalo i sugeruje to zrobic.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Srednio wygodne w trasie, na plus zasuguje tylna kanapa z regulacja jak po szynie gdzie zwiekszamy lub zmniejszamy poj bagaznika- super sprawa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dzialaja normalnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Normalnie, na autostradzie jechalem kiedys 260km dystansu 134k/h i dalo sie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci kosztuja grosze zwlaszcza uzywane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
chyba nic sie nie zepsuło, troszke denerwuje czasem odpinajaca sie półka w bagazniku albo gdy mam duzo rzeczy trzeba ja przytrzymywac u gory i szybko zamknac klape nim opadnie.(mozna przymocowac na stale w pionie)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moj egz zgnil ze starosci- gdy zaczela sie rozsypywac maglownica poszedl na zlom, kupilem jednak auto za 1450zl, z srednim stanem podwozia i lekka korozja garazowany na łace, stad slaby byl stan podwozia. ten silnik spalal jdnak 4,5-5 litra na 100 a srednio wychodzilo 5,-5,5 , Ja kupilem to auto ponownie! Mam znowu to twingo tylko teraz w lepszym idealnym stanie podlogi, neistety seria po 96 czy 98 z nowym silnikiem ma juz o 0,5 litra wieksze spalanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]