Karoseria
: Bardzo przestronny. Ocynkowana blacha.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Musiałem zainwestować w końcówki drążków bo hałasowały przednie koła na wertepach, poza tym nowe łożyska we wszystkich kołach. Ceny na prawdę rozsądne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie niestety jest słabe i na naszych drogach trzeba się liczyć z szybką wymianą sprężyn, końcówek drążków, łożysk.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik jest ok. 3 tygodnie postoju i pali z pierwszego. Zima minus 20 pali z pierwszego. Mechanik zajmujący się Renault mówił że stary silnik C3G czyli mój (1995) ma jedną najważniejsza zaletę: prostotę druga to bezawaryjność przy normalnym użytkowaniu i przebiegi rzędu 250000 bez problemu bez remontu. Blacha jest ocynkowana. Warto zakonserwować tzw. sanki bo są nisko i nie są dobrze zabezppieczone antykorozyjnie. A kosztują sporo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]