Karoseria
: bardzo ładnie się prezentuje - aby się wyróżnić od innych białych busów ja swojego całego okleiłem
4,0
Całokształt
Jak na razie ok, po 10 tyś pierwsza awaria - zatarta przepustnica. Zatrzymała się w pozycji otwartej i wyskakiwał błąd spalania spali. Auto w tryb awaryjny i po 3 tygodniach doszli że trzeba wyciąć kawałek rury tam gdzie jest przepustnica i wstawili nową w ASO. Trwało by to krócej, ale dowiedziałem się jeśli mechanik ASO źle trafi z diagnozą to mu potrącają z pensji za wymianę dobrego elementu - SZOK. Wymieniam olej co 10-12 tyś a nie jak fabryka chce co 40 tyś. Nie wymyślono jeszcze oleju który wytrzyma tyle kilometrów zachowując swoje właściwości smarowania. Używam go prywatnie, praca - dom - wakacje. Ostrzegam kupowania tych busów od przewoźników ! bo oni wymieniają olej jak fabryka przykazała aby nie dopłacać do interesu ! Moim zdaniem fajniejszy od VW z racji ogromnego bagażnika i dużo większej przestrzeni wewnątrz pojazdu. Prowadzi się go bardzo dobrze, lecz silnik 150KM to minimum bo na słabszym to nie wyprzedzisz.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
trochę głośno przy ponad 130km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]