Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Kabina

Joohny, 8 lat temu
Silnik 2.5 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Trafic II Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW 2001-2014 - Oceń swoje auto
3,08
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Samozapłon auta
Silnik : Uszkodzona turbina
Silnik : Uszkodzone wtryskiwacze
3,0
Całokształt
Auto dość wygodne i to jest jego jedyna zaleta :C Jezdziłem tym autem 3 lata, nie było roku bez poważniejszej awarii (turbina, wtryski, pomba wtryskowa, pompa wspomagania, egr) Auto po 3 latach awarii i zainwestowania w niego sporej sumy, samoczynnie się zapalił podczas spokojnej jazdy :/ Auta nie polecam, ze względu na koszty utrzymania ciągłe awarie oraz pożar.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w Renault Trafic ma swoje wady i zalety. Wady : wchodzi do niego 8l oleju!, dużo pali, ma swoje kaprysy Zalety : ma przyzwoitą moc, daje komfort podczas wyprzedania
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest tragiczna! Ciężko wcelować w dany bieg, biegi ciężko wchodzą. Zimą żeby wrzucić drugi bieg trzeba dobrze się postarać.
5,0
Układ jezdny
Nie mam ci do zarzucenia, precyzyjnie i nie zbyt drogo :)
Komfort
4,0
Widoczność
Duża szyba, duże lusterka z martwym polem, wszystko jak należy.
3,0
Ergonomia
Mało schowków jak na auto dostawcze, porównując do Fiata Ducato, tragedia!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadałem wersję auta z klimatyzacją, działa lecz nie dawała tyle chłodu ile powinna. Do ogrzewania nie mam zastrzeżeń, dość szybko było ciepło, szczególnie podczas pożaru :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca na nogi, jak i głowę. Dwumetrowiec na 100% się zmieści ;)
3,0
Wyciszenie
Silnik dość wyraźnie słychać w kabinie szczególnie podczas większych prędkości.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Minusem jest duża ilość oleju którą trzeba wlać do silnika - 8l Przy wymianie po 10-15 tyś, są to dość drogie zabawy. Co roku trzeba wymieniać końcówkę drążka koszt za sztukę ok 80 zł + 150 zł za wymianę z geometrią. Koszty jakie ja poniosłem to jeszcze : -wymiana turbiny - 4000 zł -wymiana egr - 300 zł -regeneracja wtrysków - 2000 zł i miałem wymieniać koło dwumasowe lecz auto się paliło
3,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko zależy od stanu auta, oraz przebiegu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie co chwilę pojawiały się drobne usterki typu padnięty czujnik.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 250 tyś km padła : turbina, dwumas, wtryski, pompa wtryskowa, pompa wspomagania, egr i kilka czujników

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Trafic II Kabina