Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Kabina

Paweł, 13 lat temu
Silnik 2.5 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 193 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Trafic II Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW 2001-2014 - Oceń swoje auto
4,31
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik, niskie spalanie, wnętrze oraz przestrzeń, wrażenia z jazdy
4,0
Całokształt
Auto kupione niedawno z Niemiec od jednego właściciela z przebiegiem prawie 200tyś km, i co? Jak się dba tak się ma! Ot cała filozofia!! Jest to 5 letnie auto a wygląda prawie jak nowe, silnik chodzi jak pszczółka, układ jezdny zero luzów, ładne oryginalne aluski 16, skrzynia biegów elegancko, Auto śmiga aż miło, prędkości rzędu 160-180km/h nie stanowią żadnego problemu dla tego silnika, miałem już kilka busów, to jest mój czwarty z kolei, posiadam jeszcze T5 caravelle 2,5 tdi 130ps (nie chce mi się go nawet dokładnie oceniać w dziale VW ) i uwierzcie lub nie, zdecydowanie wyżej oceniam renault trafic passenger privelige 135ps
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra i chyba jedyna słuszna jednostka napędowa w tym aucie, moc porównywalna z VW T5 130 ps, ale elastyczność chyba lepsza,lepiej brzmi jest cichszy i lepiej moim zdaniem znosi wyższe prędkości autostradowe rzędu 150-160km/h,\"nie męczy się\" JEDNYM SŁOWEM SILNIK BOMBA!
4,0
Skrzynia biegów
jak na przebieg auta uważam że skrzynia sprawuje się bardzo dobrze, 6 biegów to jest strzał w 10
4,0
Układ jezdny
Auto z niemiec z udokumentowanym przebiegiem prawie 2000tys km, uważam że układ jezdny jest w świetnym stanie, nic nie stuka i nie puka,auto nie \"tłucze\" prowadzi się pewniej w zakrętach od T5, naprawdę bardzo przyjemnie jeździ się tym autem, duży plus
Komfort
5,0
Widoczność
mam wersję osobową krótką cała oszklona passenger - akwarium na kołach więc tutaj widoczność jest extra, jedynie lusterka boczne moim zdaniem są słabą stroną trafica/vivaro, w T5 są lepsze
4,0
Ergonomia
może być wersja passenger,cały otapicerowany, miejsca na napoje, fajnie sterowane radio z manetki przy kierownicy,komputer pokładowy z wszystkimi niezbednymi info, fotele welurowe dość miekkie i podgrzewane ,wygodniejsze od twardych w t5 z wersji caravelle, jedyna słuszna opcja to 2 pojedyńcze fotele z przodu z podłokietnikami, w T5 mam podwójną kanape z przodu i to jest porażka na całej lini, pewnie w trafiku to też byłaby padaczka..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie jeździłem zimą więc na temat ogrzewania się nie wypowiadam, mogę powiedzieć coś o klimie, w wersji passenger z nawiewami z tyłu klima jest bardzo wydajna, chłodzi bardzo dobrze + klimatyzowany schowek
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto więc ocena jest oczywista, dzięki pojedynczym fotelom z przodu można spokojnie przechodzić miedzy nimi do części tylnej auta, dla nas to duży atut,mamy wersje 7 osobową, wiec drugi rząd siedzen ma 2 miejsca, uważam że to najlepsze rozwiązanie poniewaz jest bardzo latwy dostęp do ostatniego rzędu siedzień tylna kanapa składa się bardzo szybko i prosto (na pewno lepiej niż w t5 caravelle)
4,0
Wyciszenie
jestem bardzo mile zaskoczony, być może dobre wyciszenie auta zawdzięczam wersji passenger z grubą tapicerką również w bagażniku, niewiem jak się ma to do wersji bardziej \"roboczych\".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,5 dCI spalanie jest na bardzo dobrym poziomie, pali 8,4 l na autostradzie przy prędkości 125-140km/h, dla porówania T5 caravelle 2,5 tdi 130 ps pali mi przy takich prędkościach nie mmiej jak 9,3l, w każdym bądz razie trafic pali mniej od T5
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że jest to bardzo dobry stosunek jakości do ceny, nie jest to auto doskonałe ale kosztuje znacznie mniej od często wspominanego prze ze mnie T5 Caravelle, jak dla mnie na plus Trafica Passengera: niebanalny wygląd z zewnątrz jak i wewnątrz,jeżeli ktoś mówi ze materiały użyte w trafiku są kiepskiej jakości to niech se zobaczy z czego zrobiona jest deska rozdzielcza w caravelli t5, kpina - twardy beznadziejny trzeszczący plastik i do tego nudna jak flaki z olejem deska rozdzielcza(nie mylić z VW multivanem - to już wyższa półka) lepsze i wygodniejsze fotele w trafiku, cichszy silnik,lepsze osiągi przy dużych prędkosciach, niskie spalanie no i przede wszystkim cena !
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z dupereli mogę wymienić słabą jakość plastików z których wykonane są kratki nawiewów , po prostu są za miękkie i łatwo się łamią, podłokietnik lekko opada, przepalone żarówki podświetlenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez zarzutu

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Trafic II Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Trafic II Kabina