Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Kabina

K. Łódź, 6 lat temu
Silnik 2.0 dCi 90KM 66kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 680 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Trafic II Kabina 2.0 dCi 90KM 66kW od 2001 - Oceń swoje auto
4,93
29% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ruda nawet po wielu latach nie zagląda, dobre zabezpieczenie nadwozia.
Silnik : Koszty utrzymania benzyniaka bardzo niskie, silniczek cichutki, spokojny, dynamiczny,
Inne : Fura bardzo pakowna, bardzo wytrzymała na przeładowanie, dobrze zaprojektowana. Stabilna i bezpieczna na drodze nawet w trudnych warunkach pogodowych.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : przewody od radia
5,0
Całokształt
Udana fura, warta zainteresowania! Postawię uczciwą piątkę na Trafika z silnikiem benzynowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniki benzynowe są bardzo udane i oszczędne, silniki diesla niestety nie, unikać diesli!
4,0
Skrzynia biegów
Norma
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, a przy obciążeniu jak sportowa fura.
5,0
Karoseria
Lata mijają, a budy nie chce jeść ruda. Dobrze zabezpieczona budka.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, świetne dzielone, ogromne lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Wyśmienity do firmy. Pakowny, ustawny, wytrzymały. Nie raz grubo ponad 1,5 tony woził i daje radę. Z głową zaprojektowany.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest w porządku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni w bród. Opcja z podnoszonymi fotelami jest całkiem fajna. Niektórzy jak ja wolą wyżej siedzieć, a niektórzy nie jak mój szef. Można sobie dostosować.
5,0
Wyciszenie
Na autostradzie wiatr zaczyna czasem stawiać opór czołowy. Przy szybkości 150 szumi opór szyby.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trafic z benzyniakiem ma bardzo niskie koszty utrzymania. Furka prosta w budowie wiec eksploatacja bardzo tania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pozytywna jakość, dobrze zabezpieczona buda, silnik tylko benzynowy (uwaga na nieudane diesle!). Fura wybacza dużo, daję rade i w terenie i przy dłuższych trasach. Eskapady z obciążeniem po wiejskich dróżkach na szczęście wciąż wybacza bez żadnych wyrzutów. Przeładować się zdarza , nie marudzi nie protestuje jedzie stabilnie i bezpiecznie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanizm podnoszenia szyb, siłownik lewych drzwi, antena radia, przewód i kostka zasilania od radia, tyle co pamiętam z usterek przez ty;le lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych nic jak na razie poważnego nie strzeliło. No może łączniki (2 szt) w zawieszeniu przednim mogli by robić mocniejsze. U mnie wystarczają na: 50 -60 tysięcy km, uważam że mógłby być na 100 tysięcy, było by ok. Szczęście bo łącznik to 30zł /szt, wymiana to 15 minut. Tyle lat i żadnych w Trafiku poważniejszych niespodzianek, dobra furka!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Trafic II Kabina