CHCIAŁBYM DRUGI TAK MAŁO AWARYJNY SAMOCHÓD UŻYTKOWAC
Wrażenia
4,0
Silnik
SŁYCHAĆ GO TROSZKE W KABINIE JAK KAŻDY STARY DIESEL. MAŁO ELASTYCZNY ZA SŁABY JAK NA TO AUTO LECZ NIEZAWODNY 6 LAT 320TYŚ NAKULANE ANI JEDNEJ USTERKI SILNIKA
4,0
Skrzynia biegów
DOBRA CHOĆ DOŚĆ CZESTO WYRABIAJĄ SIE PRZEGUBY PRZY LEWARKU ZMIANY BIEGÓW
4,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE TYLNE NIEZAWODNE NA RESORACH Z TWORZYWA REWELACJA NAWET PRZEŁADOWANIA O 1.5 T NIE ODCZUWA. DOSKONALE SIE PROWADZI
Komfort
3,0
Widoczność
NORMALNA JAK W KAŻDYM BUSIE
3,0
Ergonomia
NIEZBYT WYGODNY FOTEL KIEROWCY ALE POZA TYM WSZYSTKO W NORMIE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z TAKIM OGRZEWANIEM MOŻNA JECHAĆ NA ALASKE I NA LEWNO SIE NIE ZAMARZNIE. POZA TYM WSZYSTKO OK SZYBY NIE PARUJĄ
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TRZY OSOBY W KABINIE - NIEZBYT WYGODNIE
3,0
Wyciszenie
SĄ LEPSZE WYCISZENIA ALE NA TEN ROCZNIK I TEN PRZEBIEG TO OK TZREBA SIE PRZYZWYCZAIĆ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CZĘŚCI BARDZO DROGIE ALE JAK NA "KONIA ROBOCZEGO" BARDZO MAŁO AWARYJNY PRZY NIEDUŻYM ZUŻYCIU PALIWA
4,0
Stosunek jakość/cena
MYSLE ZE ZA 24 TYŚ 6 LAT TEMU TO WSPANIAŁE AUTO DO PRACY I ZYCZE KAŻDEMU TAKIEJ BEZAWARYJNOŚCI.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
LINKA OD LICZNIKA ZERWANA POZA TYM PASEK OD ALTERNATORA 1 RAZ WYMIENONY
RESZTA NIE BYŁA RUSZANA
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WSPOMAGANIE KIEROWNICY - BARDZO DROGA SPRAWA - UŻYWANE OK 1.5 TYŚ + KOSZT WYMIANY POZA TYM NAWET SPRZEGŁO SIE NIE ZUŻYŁO
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW
[l/100km]