Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Furgon

slawek306@wp.pl, 18 lat temu
Silnik 2.0 dCi 90KM 66kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 110 tys. km
Renault Trafic II Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW od 2001 - Oceń swoje auto
2,54
34% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Gdyby nie to już tyle rzeczy się popsuło i co chwile pojawiają się nowe usterki byłoby to naprawde fajne auto bo ygląd zewnętrzny jak i środek jest b.oryginalny. Natomiast jakość wykonania psuje to dobre wrażenie. Wspomne jeszcze o serwisie, który jest drogi a w moim przypadku jeszcze niekompetentny i bezradny w poważnych przypadkach. Napewno nie kupie już nigdy żadnego RENAULT!!!!!!!!!!!!!!!
Wrażenia
3,0
Silnik
Trafiłem na wyjątkowo awatyjny egzęplarz w ciągu pierwszego roku miałem kilkanaście poważnych napraw iawarii, większość na dodatek nieudolnie naprawianych przez serwis(nie polecam Auto-Lider Kalisz.Naprawiane lub wymienane było: -pompa wtryskowa po 30000km -wtryskiwacze -elektrozawór ciśnienia -EGR -moduł ABS -2x rozrząd
2,0
Skrzynia biegów
od początku jest głośna słychać łożyska(wg serwisu jest ok), na zimno i nietylko biegi wchodzą z oporami
3,0
Układ jezdny
drogi trzyma się dobrze nawet przy dużych prędkościach, wersja wzmacniana jest zatwarda jak na nasze drogi. Wymieniana była już kolumna kierowniczą
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń za wyjątkiem wstecznego lusterka.
4,0
Ergonomia
Dobra szczególnie lewarek biegów. Przydałyby się podłokietniki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewanie auta dość dobre i szybkie z przodu kabiny na tylnym kłopoty z dogrzaniem w mrożne dni. Klima za to działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca jedzie komfortowo, pasażerowie już mają gorzej z przodu ciasno, z tyłu mała widoczność
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika dobre, za to hałas robią w środku klekoczące plastiki oraz przy dużych prędkościach opory powietrza
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa dość dobre jak na tak duże auto i osiągi.Ceny przeglądów jak i części b.wysokie.Ilość psujących rzeczy przerażająca a jakość napraw i ich skutek nie efektywny.Maksymalny okres użytkowania to 2 lata, po gwarancji szybko sprzedawać(wysoka utrata wartości)
1,0
Stosunek jakość/cena
Na początku wydaje się, że jest dobrze i patrząc na wszystkie dodatki to można pomyśleć, że to wręcz okazja. Zakładając natomiast intensywną eksploatację i użytkowanie tego auta po gwarancji szybko zaczniemy przepłacać za to auto bo ceny usług w serwisie oraz części są b.drogie a awarie prędzej czy póżniej się pojawią. W moim przypadku pojawiły się naprawdę wcześnie i przy przebiegu 110tyś.km mam już zdanie na temat tego auta w pełni wyrobone.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Non stop coś się psuje, trzeszczą plastiki, klekoczą odsuwane szybki w bocznych oknach, klekocze kratka.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Popsuło się wiele istotnych rzeczy tj.: -pompa wtryskowa(wymiana) -wtryski -elektrozawór -moduł ABS -kolumna kierow. -fotel kierowcy(złamał się podczas jazdy) -Alternator się przepalił -pękł wspornik pompy wtr. -2x wymienany cały rozrząd Zlokalizowanie i usunięcie usterki zajmuje serwisowi czasami dużo czasu np. moduł ABS-u wymieniono dopiero po 10 miesiącach!!!!!!!!!!!!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Trafic II Furgon