Silnik
: Cicho w kabinie. Na 6 biegu na autostradzie 120 km/h przy 2700 obr/min A to benzyna
5,0
Całokształt
Za połowę ceny T5 pakowne i wytrzymałe auto. Przy tankowaniu wielkie zdziwienie obsługi stacji: LPG. Czyli 40 zł za 100 kilometrów po mieście.
Szkoda, że nikt w Europie już nie produkuje dostawczych na benzynę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Żadnych problemów. Wymiana oleju co 15 tys. lub raz w roku + filtry. Całe koszty. Przydałoby się trochę więcej mocy. Dobrze pracuje na LPG
4,0
Skrzynia biegów
Szósty bieg super sprawa w trasie.
5,0
Układ jezdny
Załadowany prowadzi się bardzo dobrze. Pusty trochę podskakuje tył ale to standard większości dostawczaków.
5,0
Karoseria
Ocynk i zero problemów
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie okna w drzwiach i lusterka wsteczne
5,0
Ergonomia
jak to w dostawczym ale wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik produkuje mało ciepła. Przy -20 stopniach w kabinie chłodno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża kabina i dużo miejsca nad głową
4,0
Wyciszenie
Jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części jak osobowego Renault czy Fiata
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nic innego. Mercedes i VW rdzewieją, Ford rdzewieje jeszcze w salonie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
150 tys. przejechane do tej pory od zakupu. Wymieniony włącznik awaryjnych za 120 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 120KM 88kW
[l/100km]