Silnik
: Koszt przejechania 100 km w dużym mieście to 42 zł.
5,0
Całokształt
Auto zdecydowanie tańsze w eksploatacji od diesla. Nie ma strachu przed zamarzającym paliwem, awarią wtryskiwaczy, turbiny czy dpf. Stary silnik Renault wytrzymuje LPG bez żadnych problemów czy ograniczenia mocy.
A właśnie, jeśli silnik miałby 140 KM to byłby idealny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kilkanaście koni więcej i byłby idealny
4,0
Skrzynia biegów
Czasem ciężko 1 ale całość ok. 6 bieg w trasie idealny.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie jak większej osobówki. Duża zwrotność
5,0
Karoseria
Ocynk, duże drzwi, duże okna. Nie starzeje się wizualnie jak np. Transit
Komfort
5,0
Widoczność
Wielka szyba przednia i wielkie lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Dużo miejsca w kabinie. mam 192 cm i jeszcze miejsce nad głową
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność ogrzewania taka sobie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szerokie drzwi ułatwiają wsiadanie i wysiadanie, mnóstwo miejsca na każdym fotelu
4,0
Wyciszenie
Jak na dostawczy ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klocki, płyny, filtry jak w kompakcie. Spalanie paliwa z LPG jest porównywalne z kosztami benzynowej Fiesty !
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie rdzewieje jak Mercedes czy VW, tanie części. Warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa razy wymieniałem oświetlenie nawiewu, czasem komputer pokładowy uruchamia się po dłuższej chwili. Reszta ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Z tym silnikiem zero problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 120KM 88kW
[l/100km]