Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Furgon

Konra, Mińsk M., 5 lat temu
Silnik 2.0 120KM 88kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 424 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW od 2001 - Oceń swoje auto
4,86
27% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Dobrze zabezpieczona blacha nadwozia
Silnik
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Trwały samochód, nie wymaga nadmiernego doglądania, dość solidne nadwozie i układ zawieszenia. Bardzo pakowny i ustany bagażnik. Na uwagę moim zdaniem zasługuje świetny silnik benzynowy dopasowany idealnie do tego modelu busa. Duże możliwości aranżacji i zabudowy wnętrza - to chyba jeden z lepszych busów pod zabudowę indywidualną jako kamper. Nadaje się na kampera ponieważ nadwozie jest całe świetnie zabezpieczone fabrycznie, cynkowane, gdzieniegdzie anodowane profile z zabezpieczeniem polaryzacji. Nie koroduje po paru latach i pewnie nie będzie szybko korodował więc jako kamper wart zainteresowania / na lata. Wygodny w prowadzeniu, dość cichy, wygodny w podróży. Bus godny uwagi i polecenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo udana benzynowa jednostka napędowa.
4,0
Skrzynia biegów
drobne dziwne odgłosy.
5,0
Układ jezdny
Przy większych / szerszych oponach większy opór ale i większa stabilizacja w terenie. Do campera polecam większe koła.
5,0
Karoseria
Bezkonkurencyjna jakość zabezpieczenia antykorozyjnego. Lata nie koroduje więc nie ma strachu o zainwestowaną zabudowę.
Komfort
5,0
Widoczność
dobra widoczność, duże oporu czołowe/ duża szyba przednia
5,0
Ergonomia
Najtańszy bus jakim dotychczas jeździłem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trafic jest to tani samochód w eksploatowaniu. Nie wiem jak w dieslach ale z silnikiem benzynowym wypada dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1.Firmowe radio + CD czasami nie łapie i nie czyta wszystkich płyt. 2. siłowniki zamków czasami na mrozie nie działają należycie. Trzeba powtarzać zamknięcie. 3. Klocki hamulcowe potrafią się nierównomiernie zużyć. Bardziej od strony wewnętrznej. Po założeniu droższych (150zł/ kpl), przesmarowaniu problem zanika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie doświadczyłem przez 4 lata żadnych poważniejszych awarii. Olej+klocki+drążki stabilizatora. Koszt przeglądu 80zł, olej i filtry: 120ZŁ = 200ZŁ / 15-20 TYS.KM

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Trafic II Furgon