Silnik
: super silnik!
super nadwozie!
super jakość mechaniczna
niezawodne auto, można polegać
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: jedna cewka na świecy padła, koszt: 150zł i tyle
4,0
Całokształt
Po za plastikami w środku, które potrafią trzeszczeć lub odpadać nie mogę się przyczepić do niczego. Bardzo porządny pojazd do ciężkich zadań w pracy. Tak go właśnie użytkujemy, w firmie. Spisuje się znakomicie. Silniczek benzynowy 2 litry jest cichuteńki, niezawodny i ekonomiczny. Daje radę z zapakowanym autem po sufit. Zrobił już pewnie z pół miliona km i cały czas tak samo śmiga. Duża piątka z plusem (szóstka może nie)
Wrażenia
5,0
Silnik
Benzynowe 2 litry to super silnik, bez żadnych uwag! Świetny do gazu lpg.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, troszkę dziwaczna dźwignia ale ok
5,0
Układ jezdny
super, trzyma się jak należy, po załadunku po dach robi się lekko miększy ale wciąż wzorowo stabilny!
5,0
Karoseria
Karoseria w Trafikach chyba zabezpieczana dodatkowo cynkiem. Praktycznie bez żadnych problemów. Jedyne skazy to na drzwiach od obtłukiwania mechanicznego lakieru i na progach obcierki od buciorów robotników. Buda jak skrzynka Faradaya, mocna, wytrzymała, porządna.
Komfort
4,0
Widoczność
Po za trzeszczącymi czasami plastikami (jak we wszystkich zresztą nowszych autach) ok, bardzo fajna, miła i komfortowa. W trasie się sunie jak pomaśle, fajne auto w trasy! Lusterka to mistrzostwo świata, super.
5,0
Ergonomia
Renault Trafic 2,0 z 2004 to bardzo ekonomiczne auto.
Buda pakowna, uniwersalna (kwadratowa), auto ekonomiczne w utrzymaniu. drzwi tylne skrzydełkowe są super (nie bierzcie z klapą do góry, po pewnym czasie opada na głowę)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super
5,0
Wyciszenie
super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok, bardzo tanie auto
5,0
Stosunek jakość/cena
Trafic przebija na głowę VW T5, który jest mocno nieudanym autem. Mieliśmy VW transportera (tylko diesla) i mogę stwierdzić. R.Trafic benzynowy udał się producentowi, uznaje na pochwałę! Wygodny, tani, bezawaryjny. Co więcej trzeba?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych większych niespodzianek. Rak padła 1-dna cewka, koszt: 150zł, potem zaworek instalacji LPG (120zł) i tyle,a śmiga bardzo dużo, pracuje zajefajnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 120KM 88kW
[l/100km]