Silnik rewelacyjny choć głośny. Słaba dynamika ale za to jest bardzo mocny.O bezpiecznym wyprzedzaniu na drodze można zapomnieć.
4,0
Skrzynia biegów
Krótka jedynka ale można śmiało ruszać z dwójki. Piątka nie zastąpiona na autostradzie Mankamenty : cieknie trochę z wybieraka., krótkie przełożenia, skrzynia nie pracuje lekko. Dla zainteresowanych podam że do skrzyni biegów leje się inny olej a do przekładni głównej leję się osobny nietypowy olej.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy ma duże luzy, przy silnym wietrze trzeba sprytnie manewrować, pęknięta osłona drążka. Tuleje i stabilizatory zużywają się dość szybko.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacyjna, wielka szyba z przodu, boczne super, do tego doskonałe wielkie podwójne lustra- wyśmienite przy cofaniu.
4,0
Ergonomia
Jadąc z wiatrem jest ok , gorzej pod wiatr lub gdy wieje z boku. Trafik to wielki żagiel.(wersja max)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko robi się ciepło, jedyny mankament to to że im dalej od nagrzewnicy tym zimniej. Latem chłodzenie nie wydolne , trzeba się posiłkować szyberdachem i otwartym oknem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzi się jak w fotelu przed telewizorem, z tył można śmiało chodzić, (wersja max). Oryginalną tylną ławkę zmieniłem na kanapę z mercedesa sprintera z pasami. ławka seryjnie montowana w trafiku przyda się tylko psu na podwórzu jako legowisko.
3,0
Wyciszenie
W trafiku cicho jest wtedy gdy jest holowany, generalnie auto jest głośne , powyżej 100 km / h można się jedynie delektować pięknie pracującym silnikiem diesla.( bo z pasażerem rozmawiać się nie da)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie pali powyżej 8 litrów w mieście ok 12 trzeba liczyć
4,0
Stosunek jakość/cena
Za kilkanaście tysięcy można kupić naprawdę pojemne i oszczędne auto dostawcze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobnych usterek mogę wymienić , pęknięty wąż wysokiego ciśnienia od pompy wspomagania , zapowietrzający się układ paliwowy. Oryginalny wąż kosztuje ok 300 zł lepiej go dorobić u fachowca pnełmatyka za niecałą 80 zł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może dodam że mankamentem starych wolnossących diesli jest ich odpalanie zimą. Układ kierowniczy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 75KM 55kW
[l/100km]