Przy tym silniku należy pamiętać, aby regulować luzy zaworowe na gazie co 20-30 tyś km.
5,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Niezbyt precyzyjny układ jezdny, buja się na boki, ale nie do tego zostało stworzone, żeby ciasno wchodzić w zakręty.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są śmiesznie tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem auto z przebiegiem 60 000km, przejechałem 50 000 km i w tym czasie zepsuło się:
-cylinderki hamulcowe
-przewody elastyczne hamulcowe
-łożysko przedniego koła
-wymiana drążka kierowniczego
-pęknięta sprężyna z tyło (po poprzednim właścicielu, ponoć wada fabryczna)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16v 75KM 55kW
[l/100km]