Zawieszenie
: Na drogi wschodniej Polski jedyne wyjscie.
5,0
Całokształt
Gdybym mial kupowac drugi raz, kupilbym ten sam model, ale z wiekszym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jezeli wyzszy zakres obrotow nie przeszkadza, to wprost idealny na miasto. na trasie i tak na wschodzie polski nie ma sie gdzie scigac, w porownaniu z mulasta i cieknaca wiecznie z ukladu chlodniczego fabia 1,4 po prostu strzala.
5,0
Skrzynia biegów
Wysoka kultura pracy, sztywno polaczony drazek wymaga jednak przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Wysokie zawieszenie sprawdza sie - krawezniki, koleiny, wyciaganie innych samochodow z blota. Jazda po sniegu idealna jednakze po skutym lodzie przeszarzowalem raz wiec nie polecam - samochod ma wysoki srodek ciezkosci i bywa zdradliwy przy wiekszych predkosciach. Bylismy na dachu ;-)
Na normalnym asfalcie stabilny do 160 wg wskazan licznikowych, dalej lekko myszkuje wskazowka dociera po dlugim czasie do ok 195. Jazda rekreacyjna do 120-130 km/h.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam, parkowac po prostu trzeba umiec.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzezen. Automatyczne swiatla moznaby jednak czasem jakos wylaczyc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna z all inclusive. Cicha, wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie, z tylu raczej dla dwoch osob.
4,0
Wyciszenie
Wystarczajace, powyzej 4000 rpm po prostu slychac silnik. Ale w fabii on sie w tym zakresie o malo nie rozlatywal a tu kreci do 6200.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie lublin w-wa przy v=110-120 bez klimy 4,8 z klima 5.3 w zimie przy duzych mrozach analogicznie 0.7 l wiecej
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym przedziale cenowym jest tylko Dacia Logan - toporniejsza i mniej ekonomiczna. Tata Indica - malo jeszcze znana, malutka Panda i Skoda Fabia - czyli horrory.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na dzien dzisiejszy trudno sie wypowiedziec, poczekajmy do 100 000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16v 75KM 55kW
[l/100km]