Kupno Thalii 1,5 dCi - do moja badzo dobra decyzja (i jeszcze dostałem 12 tys. zł upustu).
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna dynamika, jazda w trasie - jak automatem, nie trzrba zmieniać biegów, jadąc na 5 biegu, podczas wyprzedzania wystarczy tylko lekko dodać gazu (i już wciska w fotel, podobno KM w dieslu trzeba liczyć podwójnie, a może to zasługa turbo).
5,0
Skrzynia biegów
Zbyt precyzyjne włączanie 5 biegu (kwestia przyzwyczajenia).
4,0
Układ jezdny
Troszkę za mięki, ale to też ma swoje plusy - konfortowa jazda.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Mało wygodne siedzenie kierowcy, pomimo regulacji w pionie i poziomie, reszta O.K., bagażnik - super, bardzo dobre umieszczenie radia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylnej kanapie wygodnie będzie pasażerom o wzroście maksymalnie do 175 cm, z przodu O.K.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla z turbo doładowaniem (wtrysk bezpośredni) to jest bardzo cicho! (na luzie nie słychać pracy silnika, jak w benzynowym).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik bardzo oszczędny, przeglądów i napraw jeszcze nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przebiegu 8 tys. km jest O.K. (oby tak dalej!), jedynie zaraz po kupnie Thalii musiałem odwiedzić serwis Renault, bo w fabryce zapomnieli wyważyć kół (usługę wykonano od ręki i gratis).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW
[l/100km]