Silnik
: Bardzo udana konstrukcja zapożyczona z Nissana Almery
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
W dość śmiesznie wyglądającej Thalii montowany jest bardzo ekonomiczy i zrywny nsilnik Nissana którym zrobiłem prawie 180000 km i poszło tylko łożysko na alternatorze a samochód użytkowany był ostro silnik polecam!!!
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze lecz z lekkimi oporami radzę po kupnie wymienić olej w skrzyni biegów ja tak zrobiłem i było lepiej
4,0
Układ jezdny
Francuskie zawieszenie na naszych drogach sprawuje się dobrze 180000 na jednych amortyzatorach ,sprężynach i do końca bez odczuwalnych zużyć
Komfort
2,0
Widoczność
Do przodu ok do tyłu bardzo słabo do tego małe lusterka boczne
3,0
Ergonomia
Przednie fotele ergonomiczne i w miarę z dobrych materiałów,trzeba przyzwyczaić się do ustawienia pedału gazu na początku bolała mnie noga potem było ok reszta ok specjalnych rewelacji nie ma
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
po ok 90000km wentylator przestał działać na pierwszych 3 zakresach tylko najmocniejszy 4 działał ogrzewanie ok dosyć szybko się nagrzewa szyby odparowują po ok 1 min
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok tyło przeciętnie
4,0
Wyciszenie
Jak na samochód tej klasy to niezłe ,silnik ma przyjemny odgłoś na wyższych obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawdę ten samochód mało pali i to nawet przy bardzo dynamicznej jeździe aż miło popatrzeć na wskazówkę zbiornika paliwa nigdy nie sprawdzałem spalania nie stresowało mnie wogóle
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko łożysko na alternatorze i wentylator reszta ok