Układ hamulcowy
: odklejanie się okłądzin (tył), szybkie zużycie tarcz
Zawieszenie
: zużywanie się amortyzatorów przód
4,0
Całokształt
Całkiem dobry samochód jak na tę klasę. Pozytywnie zaskakuje po pierwszym dyskusyjnym wrażeniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
dynamiczny i oszczędny a przy tym bezawaryjny
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
trochę za miękkie zawieszenie (jak to u francuzów)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaba wentylacja szczegółnie tył, problemy z usuwabiem zaroszeń z szyb, wigotne dywaniki
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasno ale w tej klasie typowo, 4 osoby podróżują dosyć wygodnie, 5 osób to ciasnota. Za to ogromny bagażnik 550l idealny dla rodziny 2+2
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa typowe, koszty przeglądów w ASO zdecydowanie wygórowane w innych warsztatach znośne
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę wybór nowego auta bardzo dobry.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste przepalanie się żarówek HB3 (20zł/szt.) - średnio raz na rok,
Awarie immobilizera w kluczyku - przerywa się drucik na cewce transpondera - koszt wymiany w serwisie ok. 400 zł, przewinięcie cewki u elektronika ok. 30 zł.
Jeszcze parę innych drobiazgów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie immobilizera w kluczyku - przerywa się drucik na cewce transpondera - koszt wymiany w serwisie ok. 400 zł, przewinięcie cewki u elektronika ok. 30 zł.
Po 2 latach odklejenie się okładziny szczęki hamulcowej (tył).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 98KM 72kW
[l/100km]